tjohei1 Skrevet 13. desember 2013 Skrevet 13. desember 2013 Jeg gikk en periode til psykomotorisk behandling. Fysioterapeuten ga uttrykk for at hun selv slet og sa selv at hun hadde vært langt nede. Når jeg tok opp mine problemer svarte hun slik: tror du at du er den eneste som sliter? Hvorfor tror du at du har det så mye verre enn andre? Jeg hadde fortalt henne om min diagnose, men det virket ikke som om hun brydde seg om den. Hun behandlet meg som en frisk person. En gang jeg kom til henne sa hun at hun måtte lukke opp vinduet for det ble så mye negativ energi i rommet (jeg hadde nettopp kommet inn). Hun hadde tidligere sagt at hun lett kjente på andre energi. Hun kunne også spørre om jeg var sint. Alt dette uten at jeg fikk noe forklaring tilbake. Er dette behandling? Hun som ikke er psykolog burde i så fall ikke prøve å være en psykolog og gi konfronterende behandling? Han psykomotoriske fysioterapeuter lov til å oppføre seg slik? NHD og andre? 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 13. desember 2013 Skrevet 13. desember 2013 Slemt! Min psykolog har aldri vært sånn, og det burde ikke være nødvendig heller. Drittfolk, hold deg langt vekk. 0 Siter
mussa Skrevet 13. desember 2013 Skrevet 13. desember 2013 (endret) Ærlig talt, du må ikke finne deg i dette! Fysj, for en ekkel oppførsel. Dette er ikke konfronterende det er bare ufølsomt Endret 13. desember 2013 av mussa 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. desember 2013 Skrevet 13. desember 2013 Mange useriøse folk rundt omkring ja 0 Siter
tjohei1 Skrevet 13. desember 2013 Forfatter Skrevet 13. desember 2013 Ærlig talt, du må ikke finne deg i dette! Fysj, for en ekkel oppførsel. Dette er ikke konfronterende det er bare ufølsomt Jeg sluttet hos henne. Jeg fikk nok! Hun ble kanskje fornærmet da jeg frittet om begynne hos en kollega av henne. Da svarte hun at hun var alvorlig syk i belærende tone (underforstått at jeg ikke hadde noe alvorlige problemer). 0 Siter
Joanas Skrevet 13. desember 2013 Skrevet 13. desember 2013 Dette høres jo helt galt ut og langt, langt unna mine erfaringer med psykomotorisk fysioterapi 0 Siter
XbellaX Skrevet 14. desember 2013 Skrevet 14. desember 2013 Jeg gikk en periode til psykomotorisk behandling. Fysioterapeuten ga uttrykk for at hun selv slet og sa selv at hun hadde vært langt nede. Når jeg tok opp mine problemer svarte hun slik: tror du at du er den eneste som sliter? Hvorfor tror du at du har det så mye verre enn andre? Jeg hadde fortalt henne om min diagnose, men det virket ikke som om hun brydde seg om den. Hun behandlet meg som en frisk person. En gang jeg kom til henne sa hun at hun måtte lukke opp vinduet for det ble så mye negativ energi i rommet (jeg hadde nettopp kommet inn). Hun hadde tidligere sagt at hun lett kjente på andre energi. Hun kunne også spørre om jeg var sint. Alt dette uten at jeg fikk noe forklaring tilbake. Er dette behandling? Hun som ikke er psykolog burde i så fall ikke prøve å være en psykolog og gi konfronterende behandling? Han psykomotoriske fysioterapeuter lov til å oppføre seg slik? NHD og andre? Løp. Du burde også sende en kommentar videre ang henne, ikke at jeg tror det hjelper annet enn dersom flere opplever dette står behandleren endel svakere i sin sak. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. desember 2013 Skrevet 15. desember 2013 Konfronterende er helt ok - også hos psykomotoriker. Amatørmessig/uprofesjonelt er aldri bra fra et helsepersonell. 0 Siter
tjohei1 Skrevet 16. desember 2013 Forfatter Skrevet 16. desember 2013 Konfronterende er helt ok - også hos psykomotoriker. Amatørmessig/uprofesjonelt er aldri bra fra et helsepersonell. Vil det si at du oppfattet dette som amatørmessig og uprofesjonelt? Hvis en behandling er konfronterende og profesjonell. Hvordan merker man dette? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.