Gå til innhold

Jul i Svingen

trollemor;o)

Anbefalte innlegg

Lurer bare på om det finnes folk (både barn og unge) som ikke liker Jul i Svingen.

Jeg syns det er fantastisk moro og koselig og syns det er tidenes beste julekalender!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Captain Cheeseheart

9

• Madelenemie

7

• trollemor;o)

5

• tonie

5

Jeg er ikke overbegeistret (men innrømmer at jeg griner av den Lucia-erpisoden hver gang jeg ser den!), synes det er for mye krangling og uvennskap og for lite jul underveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg liker den sånn passe nå.

I begynnelsen likte jeg den godt:-)og vi lo mye, men så kom det bølle og konfliktmaker barnet, Victoria og etter det ble det ikke så hyggelig lenger.

Vi ser det, men også barna syns det blir for mye krangling.

Min favoritt er serien Jesus og Josephine , men danskene er flinke :-)

Hadde ikke Victoria kommet ville jeg nok likt serien mye bedre. Jeg syns også det er mange rare voksenroller, feks den rødhårete gift med Marvin, hun er jo så sint alltid, men med den ekle Viktoria ble det for mye krangling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke overbegeistret (men innrømmer at jeg griner av den Lucia-erpisoden hver gang jeg ser den!), synes det er for mye krangling og uvennskap og for lite jul underveis.

Nei, jeg liker gode gamle Skomakergata bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Captain Cheeseheart

Jeg liker ikke "Jul i Svingen". Jeg liker heller ikke Skomakergata. Jeg liker Batman, jeg. Nananananananananananananana BATMAN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke "Jul i Svingen". Jeg liker heller ikke Skomakergata. Jeg liker Batman, jeg. Nananananananananananananana BATMAN!

Hei!

Fins Batman som julekalender?

Jeg liker selvsagt ringenes herre , hobitten osv... Bedre,

Men av julekalendere liker jeg Jesus og Josephine,

Den der Skomakergata likte jeg ikke, jeg syns det merkelig med en pratende tøffel som spiste kruspersille.

Jeg klarte ikke å se noe morsomt ved en tøffel som liker kruspersille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Fins Batman som julekalender?

Jeg liker selvsagt ringenes herre , hobitten osv... Bedre,

Men av julekalendere liker jeg Jesus og Josephine,

Den der Skomakergata likte jeg ikke, jeg syns det merkelig med en pratende tøffel som spiste kruspersille.

Jeg klarte ikke å se noe morsomt ved en tøffel som liker kruspersille.

Pratende "kosedyr" er nå ellers ganske vanlig i barne tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg liker den sånn passe nå.

I begynnelsen likte jeg den godt:-)og vi lo mye, men så kom det bølle og konfliktmaker barnet, Victoria og etter det ble det ikke så hyggelig lenger.

Vi ser det, men også barna syns det blir for mye krangling.

Min favoritt er serien Jesus og Josephine , men danskene er flinke :-)

Hadde ikke Victoria kommet ville jeg nok likt serien mye bedre. Jeg syns også det er mange rare voksenroller, feks den rødhårete gift med Marvin, hun er jo så sint alltid, men med den ekle Viktoria ble det for mye krangling.

hahaha, poenget er jo at de blir venner tilslutt..... Victoria er jo helt fantastisk skuespiller da!! De får det jo så ekte på denne måten. Er dere happy 24/7?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...