trollemor;o) Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Lurer bare på om det finnes folk (både barn og unge) som ikke liker Jul i Svingen. Jeg syns det er fantastisk moro og koselig og syns det er tidenes beste julekalender! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Jeg er ikke overbegeistret (men innrømmer at jeg griner av den Lucia-erpisoden hver gang jeg ser den!), synes det er for mye krangling og uvennskap og for lite jul underveis. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IngridSletten Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Jeg synes Jul i svingen er strålende:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 En nydelig serie. NRK på sitt beste. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Hei Jeg liker den sånn passe nå. I begynnelsen likte jeg den godt:-)og vi lo mye, men så kom det bølle og konfliktmaker barnet, Victoria og etter det ble det ikke så hyggelig lenger. Vi ser det, men også barna syns det blir for mye krangling. Min favoritt er serien Jesus og Josephine , men danskene er flinke :-) Hadde ikke Victoria kommet ville jeg nok likt serien mye bedre. Jeg syns også det er mange rare voksenroller, feks den rødhårete gift med Marvin, hun er jo så sint alltid, men med den ekle Viktoria ble det for mye krangling. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sur kjerring Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Jeg er ikke overbegeistret (men innrømmer at jeg griner av den Lucia-erpisoden hver gang jeg ser den!), synes det er for mye krangling og uvennskap og for lite jul underveis. Nei, jeg liker gode gamle Skomakergata bedre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Captain Cheeseheart Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Jeg liker ikke "Jul i Svingen". Jeg liker heller ikke Skomakergata. Jeg liker Batman, jeg. Nananananananananananananana BATMAN! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Jeg liker ikke "Jul i Svingen". Jeg liker heller ikke Skomakergata. Jeg liker Batman, jeg. Nananananananananananananana BATMAN! Hei! Fins Batman som julekalender? Jeg liker selvsagt ringenes herre , hobitten osv... Bedre, Men av julekalendere liker jeg Jesus og Josephine, Den der Skomakergata likte jeg ikke, jeg syns det merkelig med en pratende tøffel som spiste kruspersille. Jeg klarte ikke å se noe morsomt ved en tøffel som liker kruspersille. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slabbedask Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Hei! Fins Batman som julekalender? Jeg liker selvsagt ringenes herre , hobitten osv... Bedre, Men av julekalendere liker jeg Jesus og Josephine, Den der Skomakergata likte jeg ikke, jeg syns det merkelig med en pratende tøffel som spiste kruspersille. Jeg klarte ikke å se noe morsomt ved en tøffel som liker kruspersille. Pratende "kosedyr" er nå ellers ganske vanlig i barne tv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Captain Cheeseheart Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 ... Den her kan du glede ungene med til jul: 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 14. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2013 Hei Jeg liker den sånn passe nå. I begynnelsen likte jeg den godt:-)og vi lo mye, men så kom det bølle og konfliktmaker barnet, Victoria og etter det ble det ikke så hyggelig lenger. Vi ser det, men også barna syns det blir for mye krangling. Min favoritt er serien Jesus og Josephine , men danskene er flinke :-) Hadde ikke Victoria kommet ville jeg nok likt serien mye bedre. Jeg syns også det er mange rare voksenroller, feks den rødhårete gift med Marvin, hun er jo så sint alltid, men med den ekle Viktoria ble det for mye krangling. hahaha, poenget er jo at de blir venner tilslutt..... Victoria er jo helt fantastisk skuespiller da!! De får det jo så ekte på denne måten. Er dere happy 24/7? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Captain Cheeseheart Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Hadde vært kult om TVN svarte med "Jul med Swingers". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slabbedask Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Hadde vært kult om TVN svarte med "Jul med Swingers". Som barne-tv??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Captain Cheeseheart Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Som barne-tv??? Kanskje, hvis det sladdes? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slabbedask Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Kanskje, hvis det sladdes? Sladde-TV, altså. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Captain Cheeseheart Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Sladde-TV, altså. Haha, der avslørte du deg! Du vet om TV1000-trikset, du! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Haha, der avslørte du deg! Du vet om TV1000-trikset, du! Det er vel ingen over 12 år som ikke kjenner til det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Captain Cheeseheart Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Det er vel ingen over 12 år som ikke kjenner til det? Jo, nerdene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Og jeg. Hva, hva, hva? Fortell! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Captain Cheeseheart Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Og jeg. Hva, hva, hva? Fortell! LOL, sikker på at du er rede for dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.