u94 Skrevet 16. desember 2013 Skrevet 16. desember 2013 hei sliter med mange problemer, men hovedproblemet er sterk angst...går til dps osv men er legen som har ansvaret for medisinene. Har nå prøvd (nesten) alt av antidepressive, antipsykotika, sovemidler og angstdempende mot problemene mine...absolutt alle av disse medisinene gav meg bare bivirkninger untatt xanor(2 mg)....dette hjalp virkelig mye mot angsten.. men får ikke mer av disse pga jeg tok en overdose av div sovemedisiner for en stund siden så h_n stoler ikke på meg lengre.. har i det siste kjøpt disse uten resept men jeg blir ruinert da det er ca 10 x prisen på apoteket hva skal jeg gjøre? 0 Siter
u94 Skrevet 16. desember 2013 Forfatter Skrevet 16. desember 2013 har forresten bare penger fra nav (som er veldig lite)..bruker så og si alle pengene jeg har etter å ha betalt div renginger på å kjøpe xanor..tar de ganske ofte nå..kanskje 1-2 x 3-4 ganger i uka og dette hjelper mye, men kan ikke fortsette som dette fordi jeg blir rett og slett ruinert! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.