Madelenemie Skrevet 18. desember 2013 Skrevet 18. desember 2013 Du kan godt holde deg til medikamenter og hjernekjemi, og slutte og uttale deg om ting du ikke har greie på, i navnet "psykiater", som høster så enorm respekt her inne at det antageligvis er årsaken til at du dreier mye inn på hvor flott det er med sex. Haha, her kommer smisker #1 siden tidenes morgen... Hei! Du har misforstått :-) Nhd dreier så mye inn på sex fordi han savner sex :-) Derfor har han mage :-) Jeg har sex og ingen mage :-) 0 Siter
Madelenemie Skrevet 18. desember 2013 Skrevet 18. desember 2013 Ja, både kalorier og ubehag Hei! Har du en gang i livet ditt gitt svar som får andre til å enten sette kaffen i halsen, eller le så man gråter, eller gå videre med en god historie på lur? Jeg lurer på om tankene dine er egentenkte eller bare repetisjoner og oppgulp av standard programvare? Det er ikke sikkert du tenker du har programvare instalert, men det er en måte jeg tenker om mitt eget system :-) Selv mangler jeg ram, men jeg driver og oppdaterer systemet stadig, så jeg kompenserer,, men hardisken er treg :-) 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 18. desember 2013 Skrevet 18. desember 2013 Hvordan i huleste heiteste h******* mener dere at feite mennesker skal kunne skaffe seg sex med andre som er så sexy at man får lyst på dem, da?? Dette er ikke morsomt engang. Og dere trekker meg opp. Igjen og igjen. 0 Siter
Gjest Skrevet 18. desember 2013 Skrevet 18. desember 2013 Hei! Har du en gang i livet ditt gitt svar som får andre til å enten sette kaffen i halsen, eller le så man gråter, eller gå videre med en god historie på lur? Jeg lurer på om tankene dine er egentenkte eller bare repetisjoner og oppgulp av standard programvare? Det er ikke sikkert du tenker du har programvare instalert, men det er en måte jeg tenker om mitt eget system :-) Selv mangler jeg ram, men jeg driver og oppdaterer systemet stadig, så jeg kompenserer,, men hardisken er treg :-) Jeg delte min erfaring bare det trenger selvsagt ikke være slik for andre for det 0 Siter
Nycora Skrevet 18. desember 2013 Skrevet 18. desember 2013 Hvordan i huleste heiteste h******* mener dere at feite mennesker skal kunne skaffe seg sex med andre som er så sexy at man får lyst på dem, da?? Dette er ikke morsomt engang. Og dere trekker meg opp. Igjen og igjen. Unnskyld, men nå ler jeg meg skakk Det finnes da heldigvis menn som liker at det er litt å ta i også. 0 Siter
Nycora Skrevet 18. desember 2013 Skrevet 18. desember 2013 Hei! Har du en gang i livet ditt gitt svar som får andre til å enten sette kaffen i halsen, eller le så man gråter, eller gå videre med en god historie på lur? Jeg lurer på om tankene dine er egentenkte eller bare repetisjoner og oppgulp av standard programvare? Det er ikke sikkert du tenker du har programvare instalert, men det er en måte jeg tenker om mitt eget system :-) Selv mangler jeg ram, men jeg driver og oppdaterer systemet stadig, så jeg kompenserer,, men hardisken er treg :-) Hvor mange tanker er egentlig egenproduserte? Ofte er nok tankene et produkt av det vi leser og andre menneskers utsagn. Våre omgivelser har nok og påvirkningen fra dem, har nok også mye å si. "Oppgulp". Hvem fant på dette ordet? 0 Siter
cilie Skrevet 18. desember 2013 Skrevet 18. desember 2013 "man føler at alt er lov siden det er jul", er en av de beste ansvarsfraskrivinger jeg har hørt på lenge. Vi kan velge adferd, og vi må ta konsekvensene av adferd - både de gode og de negative. Selvfølgelig! Nå bare skummer jeg tråden her på jobb - men kan det være trådstarter ønsker noen konkrete tankeøvelser etc for å øke selvdisiplinen? Feks: Jeg er meget god på kosthold i teorien og trener mye. Likevel er løpejakkene mine blitt trange, og jeg løper dårligere. Dette vil jeg reversere asap. Jeg vet oppskriften, men greier ikke å holde meg til den. Hvordan styrke den riktige og hensiktsmessige atferden? 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 18. desember 2013 Skrevet 18. desember 2013 (endret) Selvfølgelig! Nå bare skummer jeg tråden her på jobb - men kan det være trådstarter ønsker noen konkrete tankeøvelser etc for å øke selvdisiplinen? Feks: Jeg er meget god på kosthold i teorien og trener mye. Likevel er løpejakkene mine blitt trange, og jeg løper dårligere. Dette vil jeg reversere asap. Jeg vet oppskriften, men greier ikke å holde meg til den. Hvordan styrke den riktige og hensiktsmessige atferden? Nemlig. Bortsett fra selvdisiplin, det har ingenting med det å gjøre, men med omprogrammering av hjernen. Jeg har to bøker på hjemlån nå, som jeg bruker, og som er til hjelp: Ingvar, Martin: Hjernen styrer vekten din Stubsjøen, Sigurd; Tenk deg slank Mye bedre enn tulleråd som "spis mindre og beveg deg mer". (Det er tulleråd fordi alle vet hva som skal til, men problemet er hvordan man skal få gjennomført det.) Jeg har et konkret råd, også. Nå som det er glatt (jeg forstår ikke hvorfor det er glatt når det er flere varmegrader og det ikke har vært nedbør på mange dager, men) går jeg i trappene. Opp og ned, opp og ned. Det er trygt og gjør godt. Endret 18. desember 2013 av Bella Dotte 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 18. desember 2013 Skrevet 18. desember 2013 Hvordan i huleste heiteste h******* mener dere at feite mennesker skal kunne skaffe seg sex med andre som er så sexy at man får lyst på dem, da?? Dette er ikke morsomt engang. Og dere trekker meg opp. Igjen og igjen. Madelenemie sier dere med asperger er dårlig på humor, men det er jammen dere to som ser ut til å ha mest av dette Nå har dere begge to fått meg til å gapskratte i løpet av dagen og det er ikke første gang 0 Siter
Kayia Skrevet 18. desember 2013 Skrevet 18. desember 2013 ... (...) dreier så mye inn på sex fordi han savner sex :-) På generell basis min erfaring også. De som snakker mest om sex er ofte de som har minst... 0 Siter
Madelenemie Skrevet 18. desember 2013 Skrevet 18. desember 2013 Unnskyld, men nå ler jeg meg skakk Det finnes da heldigvis menn som liker at det er litt å ta i også. Hei! Den fikk jeg av min mann. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 18. desember 2013 Skrevet 18. desember 2013 Var det tegningen eller det jeg skrev som var morsomt? I tilfelle det var det jeg skrev, hvorfor var det morsomt? Jeg mente det helt alvorlig. Jeg har en liten følelse av at jeg blir oppfattet som "søt og litt dum" nå, og jeg kan ikke si at jeg liker det helt... 0 Siter
Madelenemie Skrevet 18. desember 2013 Skrevet 18. desember 2013 Hvor mange tanker er egentlig egenproduserte? Ofte er nok tankene et produkt av det vi leser og andre menneskers utsagn. Våre omgivelser har nok og påvirkningen fra dem, har nok også mye å si. "Oppgulp". Hvem fant på dette ordet? Hei! Ja litt rett i det, men likevel tenker jeg ut mange egne ting, som andre blir forundret over. De sier feks "det har jeg aldri hør/tenkt" Nettopp fordi det er egentenkt. Jeg har mange egne ord, siden de er meningsfulle sier min psykiater de er typisk for autisme, feks ordkrøller og ordflokeknuter og rekkefølgekluss, alt det er helt klart for min psykiater, hun syns det betegner akkurat problemet. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 18. desember 2013 Skrevet 18. desember 2013 Madelenemie sier dere med asperger er dårlig på humor, men det er jammen dere to som ser ut til å ha mest av dette Nå har dere begge to fått meg til å gapskratte i løpet av dagen og det er ikke første gang Hei! Hyggelig. Jeg får flere til å le, nå er det greit, jeg liker selv å le, så da er det fint med å være en gledesspreder, selv om man ikke nødvendigvis er det bevisst. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 18. desember 2013 Skrevet 18. desember 2013 På generell basis min erfaring også. De som snakker mest om sex er ofte de som har minst... Hei! Det er nok logisk, man tenker ikke på mat hvis man er mett. Og man tenker ikke på sex og man har det når man vil. Det er nok mekanismen i det. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 18. desember 2013 Skrevet 18. desember 2013 Var det tegningen eller det jeg skrev som var morsomt? I tilfelle det var det jeg skrev, hvorfor var det morsomt? Jeg mente det helt alvorlig. Jeg har en liten følelse av at jeg blir oppfattet som "søt og litt dum" nå, og jeg kan ikke si at jeg liker det helt... Begge deler og nei du virker overhodet ikke dum. Bare bevisst morsom :-) 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 18. desember 2013 Skrevet 18. desember 2013 Hei! Hyggelig. Jeg får flere til å le, nå er det greit, jeg liker selv å le, så da er det fint med å være en gledesspreder, selv om man ikke nødvendigvis er det bevisst. Det er det som er litt vanskelig å forstå for meg, fordi det virker bevisst :-) 0 Siter
Madelenemie Skrevet 18. desember 2013 Skrevet 18. desember 2013 Det er det som er litt vanskelig å forstå for meg, fordi det virker bevisst :-) Hei! Ok Men det er det ikke. Jeg husker jeg skulle svare deg en annen gang på om det er bevisst jeg er morsom, men jeg kom ikke til noen konklusjon, men feks nå, mente jeg ikke være morsom. Det hender jeg mener være morsom, og feks tuller med noen, men det skal jeg være mer forsiktig med da jeg ikke vet hva man kan tulle med og ikke. Når jeg syns noe er morsomt, betyr ikke det at andre gjør det. Men det er hyggelig at man sprer glede :-) Det gjør jeg faktisk ganske ofte og helt uten å mene det. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. desember 2013 Skrevet 18. desember 2013 Hei! Det er nok logisk, man tenker ikke på mat hvis man er mett. Og man tenker ikke på sex og man har det når man vil. Det er nok mekanismen i det. Ut fra dette resonnementet vil personer som opplever glede og bedring ved trening aldri anbefale det til andre :-) 0 Siter
slabbedask Skrevet 18. desember 2013 Skrevet 18. desember 2013 Hvordan i huleste heiteste h******* mener dere at feite mennesker skal kunne skaffe seg sex med andre som er så sexy at man får lyst på dem, da?? Dette er ikke morsomt engang. Og dere trekker meg opp. Igjen og igjen. Ikke alle som liker beinrangler da. Og kanskje du er for kresen? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.