Gå til innhold

Slette profilen sin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan sletter man profilen sin her ??? Latterlig lite brukervennlig denne DOL

Anonymous poster hash: 0ca03...864
Skrevet

Det noen kanskje ikke helt er klar over, er at dette forumet ikke er noe spesielt som DOL bruker, men leveres av IP Board... som leverer software til sikkert tusenvis av andre nettsteder.

Så da kan man aldri slette profilen sin? Sett at jeg ikke ønsker å være her lengre, må jeg likevel ha denne profilen her?

Skrevet (endret)

Det noen kanskje ikke helt er klar over, er at dette forumet ikke er noe spesielt som DOL bruker, men leveres av IP Board... som leverer software til sikkert tusenvis av andre nettsteder.

Det betyr ikke at forumene har felles brukerdatabase, selv om programvaren er kjøpt samme sted. Databasen ligger hos de enkelte nettstedene, gjerne på leid serverplass på et webhotell.

Uansett vil det ikke hjelpe noe å slette profilen. Postene dine vil likevel eksistere, uavhengig av hva som skjer med profilen. Du kan jo bare anonymisere den om det er det du ønsker.

Førovrig tror jeg forumversjonen de bruker her med vilje er litt strippet for features, siden det i hovedsak brukes til anonym diskusjon. Det går jo for eksempel ikke an å sende meldinger til hverandre.

Endret av YoplaitDouble
Skrevet

Det går jo for eksempel ikke an å sende meldinger til hverandre.

Joda, det går fint det :)

Skrevet

Jeg synes også det er vanskelig å finne meldinger som er ment til meg. Det man kan gjøre er å gå inn på siterte innlegg, men det gir ikke meg god nok oversikt. Likte bedre slik det var før jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...