Gå til innhold

Hvis man blir stiv av ap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og får smertefulle punkter her og der. Finnes det noen form for "motgift" mot dette?

Skrevet

Akineton kanskje? Dersom det er parkinsonisme.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Mot stivhet ved bruk av AP vil Akineton oftest gi god effekt.

Nicklusheletida
Skrevet

Så kjedelig ! Da jeg leste overskriften, hadde jeg forventet meg et mer spennende svar etter alle sexanbefalingene her på psykiatri ;)

Skrevet

Så kjedelig ! Da jeg leste overskriften, hadde jeg forventet meg et mer spennende svar etter alle sexanbefalingene her på psykiatri ;)

He he :)

Skrevet

He he :)

Ja, AP kan jo gi priapisme.

Det vil si kontinuerlig ereksjon. Ikke at jeg har fått den bivirkningen da, men den sto (no pun intended) i den 4 sider lange listen over bivirkninger i felleskatalogen.

Skrevet

Ja, AP kan jo gi priapisme.

Det vil si kontinuerlig ereksjon. Ikke at jeg har fått den bivirkningen da, men den sto (no pun intended) i den 4 sider lange listen over bivirkninger i felleskatalogen.

Skjønner - men nå var det innlegget til Nickløs jeg humret litt av da :)

Skrevet

Skjønner - men nå var det innlegget til Nickløs jeg humret litt av da :)

He he, ja, skjønte det.

Jeg siterte feil innlegg.

Skrevet

Hehe, skjønte den stivheten kunne tolkes på flere måter ja :). Leste litt og det sto ingenting om ereksjon... derimot noe om at man kan bli ruset av akineton. Er dette tilfelle? Vil jo helst være klar i hodet.

Fint å vite at noe kan hjelpe ihvertfall. Kanskje prøve den på min mann nå som jeg kanskje får mindre sexlyst pga abilify? ;).

Skrevet

Vil dette si at man må bruke akineton sammen med ap hele tiden? Kan man bruke den over lang tid?

Skrevet

Vil dette si at man må bruke akineton sammen med ap hele tiden? Kan man bruke den over lang tid?

Har brukt akineton daglig i fler år. Null problem. Nå trenger jeg den heldigvis ikke lenger :-)

Skrevet

xxløvetannxx: tusen takk for svar. Ble lettet jeg nå, medisineringen min er og har vært et mareritt. Det bare MÅ gå bra denne gangen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...