Nycora Skrevet 18. desember 2013 Skrevet 18. desember 2013 Og får smertefulle punkter her og der. Finnes det noen form for "motgift" mot dette? 0 Siter
Inner self Skrevet 18. desember 2013 Skrevet 18. desember 2013 Akineton kanskje? Dersom det er parkinsonisme. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. desember 2013 Skrevet 18. desember 2013 Mot stivhet ved bruk av AP vil Akineton oftest gi god effekt. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 19. desember 2013 Skrevet 19. desember 2013 Mot stivhet ved bruk av AP vil Akineton oftest gi god effekt. Så kjedelig ! Da jeg leste overskriften, hadde jeg forventet meg et mer spennende svar etter alle sexanbefalingene her på psykiatri 0 Siter
Gjest Skrevet 19. desember 2013 Skrevet 19. desember 2013 Så kjedelig ! Da jeg leste overskriften, hadde jeg forventet meg et mer spennende svar etter alle sexanbefalingene her på psykiatri He he 0 Siter
ISW Skrevet 19. desember 2013 Skrevet 19. desember 2013 He he Ja, AP kan jo gi priapisme. Det vil si kontinuerlig ereksjon. Ikke at jeg har fått den bivirkningen da, men den sto (no pun intended) i den 4 sider lange listen over bivirkninger i felleskatalogen. 0 Siter
Gjest Skrevet 19. desember 2013 Skrevet 19. desember 2013 Ja, AP kan jo gi priapisme. Det vil si kontinuerlig ereksjon. Ikke at jeg har fått den bivirkningen da, men den sto (no pun intended) i den 4 sider lange listen over bivirkninger i felleskatalogen. Skjønner - men nå var det innlegget til Nickløs jeg humret litt av da 0 Siter
ISW Skrevet 19. desember 2013 Skrevet 19. desember 2013 Skjønner - men nå var det innlegget til Nickløs jeg humret litt av da He he, ja, skjønte det. Jeg siterte feil innlegg. 0 Siter
Nycora Skrevet 19. desember 2013 Forfatter Skrevet 19. desember 2013 Hehe, skjønte den stivheten kunne tolkes på flere måter ja . Leste litt og det sto ingenting om ereksjon... derimot noe om at man kan bli ruset av akineton. Er dette tilfelle? Vil jo helst være klar i hodet. Fint å vite at noe kan hjelpe ihvertfall. Kanskje prøve den på min mann nå som jeg kanskje får mindre sexlyst pga abilify? . 0 Siter
Nycora Skrevet 19. desember 2013 Forfatter Skrevet 19. desember 2013 Mot stivhet ved bruk av AP vil Akineton oftest gi god effekt. Vil dette si at man må bruke akineton sammen med ap hele tiden? Kan man bruke den over lang tid? 0 Siter
xxløvetannxx Skrevet 19. desember 2013 Skrevet 19. desember 2013 Vil dette si at man må bruke akineton sammen med ap hele tiden? Kan man bruke den over lang tid? Har brukt akineton daglig i fler år. Null problem. Nå trenger jeg den heldigvis ikke lenger :-) 0 Siter
Nycora Skrevet 19. desember 2013 Forfatter Skrevet 19. desember 2013 xxløvetannxx: tusen takk for svar. Ble lettet jeg nå, medisineringen min er og har vært et mareritt. Det bare MÅ gå bra denne gangen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.