Gå til innhold

hvorfor slipper jeg å betale på DPS? gjorde det før

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Før da jeg gikk på almenpolitikk måtte jeg betale for alle timer uansett behandler.

Men nå somm jeg går på rehabilitering klinikk (psykoseteam) da slipper jeg å betale, hvorfor er det sånn?

Tør ikke spørre behandler for jeg er redd for at, han skal si atjeg får gratis behandling

fordi jeg er så syk og det ønsker jeg ikke å høre..

Er det andre her som får gratisk behandling , og i såfal hvorfor?

Endret av rosarop
Skrevet

Det koster ikke noe for noen på rehabilteringavsnittet.

Skrevet

Før da jeg gikk på almenpolitikk måtte jeg betale for alle timer uansett behandler.

Men nå somm jeg går på rehabilitering klinikk (psykoseteam) da slipper jeg å betale, hvorfor er det sånn?

Tør ikke spørre behandler for jeg er redd for at, han skal si atjeg får gratis behandling

fordi jeg er så syk og det ønsker jeg ikke å høre..

Er det andre her som får gratisk behandling , og i såfal hvorfor?

Du er henvist av lege til DPS? Da har du antakelig nådd grensa for frikort, jfr

http://www.helfo.no/privatperson/frikort/Sider/hva-er-frikort-egenandelstak-1.aspx#.UrM8MfTuKWY

Jeg kjenner ikke til spesialavtaler annet enn at i min kommune får personer tilknytta psykiatrien i kommunehelsetjenesten gratis tannbehandling  ;) (Dette har ikke noe å gjøre med NAV eller Helfo).

Summa summarum tipper jeg at du har nådd grensa for frikort i år. Sjekk evt med Helfo eller din behandler for å være på den sikre sida (Ergerlig med inkassovarsel i januar  :angry: ) 

Skrevet

Det koster ikke noe for noen på rehabilteringavsnittet

OK, da svarte jeg for raskt. Da er nok det forklaringen  :)

Skrevet

Takk for alle svar:) jeg har aldri betalt på pol.rehab.så det har ikke noe med frikort å gjøre.

Lurer på om det kan være diagnose? Alvorlig diagnose fri behandling?

Skrevet

Takk for alle svar:) jeg har aldri betalt på pol.rehab.så det har ikke noe med frikort å gjøre.

Lurer på om det kan være diagnose? Alvorlig diagnose fri behandling?

All behanding på rehabiliteringen er vel gratis?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...