rosarop Skrevet 18. desember 2013 Skrevet 18. desember 2013 (endret) Før da jeg gikk på almenpolitikk måtte jeg betale for alle timer uansett behandler. Men nå somm jeg går på rehabilitering klinikk (psykoseteam) da slipper jeg å betale, hvorfor er det sånn? Tør ikke spørre behandler for jeg er redd for at, han skal si atjeg får gratis behandling fordi jeg er så syk og det ønsker jeg ikke å høre.. Er det andre her som får gratisk behandling , og i såfal hvorfor? Endret 18. desember 2013 av rosarop 0 Siter
missmas Skrevet 19. desember 2013 Skrevet 19. desember 2013 Da jeg var på tvungen behandling slapp jeg å betale. 0 Siter
Inner self Skrevet 19. desember 2013 Skrevet 19. desember 2013 Det koster ikke noe for noen på rehabilteringavsnittet. 0 Siter
Angustia1 Skrevet 19. desember 2013 Skrevet 19. desember 2013 Før da jeg gikk på almenpolitikk måtte jeg betale for alle timer uansett behandler. Men nå somm jeg går på rehabilitering klinikk (psykoseteam) da slipper jeg å betale, hvorfor er det sånn? Tør ikke spørre behandler for jeg er redd for at, han skal si atjeg får gratis behandling fordi jeg er så syk og det ønsker jeg ikke å høre.. Er det andre her som får gratisk behandling , og i såfal hvorfor? Du er henvist av lege til DPS? Da har du antakelig nådd grensa for frikort, jfr http://www.helfo.no/privatperson/frikort/Sider/hva-er-frikort-egenandelstak-1.aspx#.UrM8MfTuKWY Jeg kjenner ikke til spesialavtaler annet enn at i min kommune får personer tilknytta psykiatrien i kommunehelsetjenesten gratis tannbehandling (Dette har ikke noe å gjøre med NAV eller Helfo). Summa summarum tipper jeg at du har nådd grensa for frikort i år. Sjekk evt med Helfo eller din behandler for å være på den sikre sida (Ergerlig med inkassovarsel i januar ) 0 Siter
Angustia1 Skrevet 19. desember 2013 Skrevet 19. desember 2013 Det koster ikke noe for noen på rehabilteringavsnittet OK, da svarte jeg for raskt. Da er nok det forklaringen 0 Siter
rosarop Skrevet 19. desember 2013 Forfatter Skrevet 19. desember 2013 Takk for alle svar:) jeg har aldri betalt på pol.rehab.så det har ikke noe med frikort å gjøre. Lurer på om det kan være diagnose? Alvorlig diagnose fri behandling? 0 Siter
slabbedask Skrevet 19. desember 2013 Skrevet 19. desember 2013 Takk for alle svar:) jeg har aldri betalt på pol.rehab.så det har ikke noe med frikort å gjøre. Lurer på om det kan være diagnose? Alvorlig diagnose fri behandling? All behanding på rehabiliteringen er vel gratis? 0 Siter
rosarop Skrevet 19. desember 2013 Forfatter Skrevet 19. desember 2013 Ok da vet jeg det, greit å vite 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.