Gå til innhold

Hva gjøre? Hvor mange?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nå har jeg slitt i flere måneder med matlysten. 

Det begynte med at jeg skippet flere og flere måltider og til slutt spiste jeg nesten ingenting. 

Jeg begynte å rase ned i vekt og ble veldig slapp og dårlig. 

Jeg holder på å besvime hver gang jeg står oppreist. 

Jeg vet ikke hva som var årsaken til at dette begynte, men jeg tror kanskje det er psykisk, da det ikke er noe i veien med blodprøvesvarene. 

Jeg fryser til tross for at det er 25 grader her inne. 

Jeg har gått til anskaffelse av næringsdrikker, både fullverdige og ikke fullverdige næringsdrikker. 

Jeg lurte på hva jeg skal gjøre med dette problemet. 

Det frister ikke med mat, jeg orker det bare ikke, alt smaker dritt. 

Og så lurte jeg på hvor mange næringsdrikker jeg må drikke i løpet av et døgn når jeg får i meg et måltid?

Håper på svar:)

Endret av IsteSitron
Skrevet

Sikkert ikke så lett å si eksakt hva det kan være, men det høres jo mystisk ut som depresjonssymptomer?

Det er veldig viktig at du får i deg næring. Nå vet jeg ikke hva som virker minst ille å spise, men du trenger kalorier. Kanskje du burde spise en vitamintablett for å få i deg det du trenger av vitaminer, samt mat som inneholder en del næring, f.eks pasta, feit fisk, meieriprodukter og litt sjokolade i en periode?

Jeg vet ikke hva næringsdrikker er og da heller ikke hvor mye energi det er i de. Prøv å få i deg noen smoothies i det minste i tillegg hvis du ikke orker mat.

Skrevet

Nå har jeg slitt i flere måneder med matlysten. 

Det begynte med at jeg skippet flere og flere måltider og til slutt spiste jeg nesten ingenting. 

Jeg begynte å rase ned i vekt og ble veldig slapp og dårlig. 

Jeg holder på å besvime hver gang jeg står oppreist. 

Jeg vet ikke hva som var årsaken til at dette begynte, men jeg tror kanskje det er psykisk, da det ikke er noe i veien med blodprøvesvarene. 

Jeg fryser til tross for at det er 25 grader her inne. 

Jeg har gått til anskaffelse av næringsdrikker, både fullverdige og ikke fullverdige næringsdrikker. 

Jeg lurte på hva jeg skal gjøre med dette problemet. 

Det frister ikke med mat, jeg orker det bare ikke, alt smaker dritt. 

Og så lurte jeg på hvor mange næringsdrikker jeg må drikke i løpet av et døgn når jeg får i meg et måltid?

Håper på svar:)

Du finner ut av hvor mange næringsdrikker som tilsvarer anbefalt døgndose ved å lese bak på næringsdrikkene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...