tjohei1 Skrevet 19. desember 2013 Skrevet 19. desember 2013 Jeg har brukt Wellbutrin en uke ca. Kan jeg doble dosen til 300 mg? Nå står jula snart for døren og jeg føler at den krever at jeg er glad og sosial. Da trenger jeg vel høyere dose? 0 Siter
tjohei1 Skrevet 20. desember 2013 Forfatter Skrevet 20. desember 2013 NHD kan du være snill og svare meg? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 20. desember 2013 Skrevet 20. desember 2013 Det kan du sikkert. Helst i samarbeid med behandlende lege. 0 Siter
tjohei1 Skrevet 20. desember 2013 Forfatter Skrevet 20. desember 2013 Jeg har lest pakningsvedlegget og det står at det kan ta 6 uker før man merker bedring. Må jeg vente de 6 ukene før jeg trapper opp? Jeg brukte Anafranil tidligere. Den er sterkere og jeg trenger kanskje sterkere dose for å ikke føle meg nedfor? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 20. desember 2013 Skrevet 20. desember 2013 Jeg har lest pakningsvedlegget og det står at det kan ta 6 uker før man merker bedring. Må jeg vente de 6 ukene før jeg trapper opp? Jeg brukte Anafranil tidligere. Den er sterkere og jeg trenger kanskje sterkere dose for å ikke føle meg nedfor? Du kan velge å følge pakningsvedlegget, eller du kan velge å trappe opp raskere. Jeg verken kan eller vil ta det valget for deg. 0 Siter
tjohei1 Skrevet 20. desember 2013 Forfatter Skrevet 20. desember 2013 Ok, takk for svar. Det er i så fall ikke skadelig har jeg skjønt å doble dosen så tidlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.