Gjest Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 Skrevet 20. desember 2013 Det er jo ikke bare i julen at folk er ensomme.Det å ha noen å be om hjelp er sikkert selvsagt for mange, men vi som er ekte ensomme har jo ingen,Mange kommuner tilbyr hjelp, til praktiske ting, men ikke her jeg bor.Så hvem kan vi spørre, hvem kan vi prate med? Eneste er vel Kirkens sOS, men jo ikke ringe dem hele tiden heller.Så hvorfor er ingen fokusert på hjelp og ensomhet hele året, ikke barei jula? jeg kunne sikkert ha væert en hjelper selv, men iflg din yrkesgruppe, psykiatere, er jeg en person uten verdi.Så jeg akn jo heller ikke gi noe til andre.Takk for svar. 0 Siter
frosken Skrevet 20. desember 2013 Skrevet 20. desember 2013 Hva slags hjelp kunne du ønske du fikk? Når jeg leser innlegget ditt, så blir jeg usikker på om du etterlyser praktisk hjelp eller sosial kontakt. Jeg tror ikke du er en person uten verdi, så du har helt sikkert noe å gi til andre. Er det en frivillighetssentral der du bor? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.