tjohei1 Skrevet 20. desember 2013 Skrevet 20. desember 2013 Jeg bruker nå Wellbutrin som har gått ut på dato. Siden utløpsdato var siste dag i oktober 2013 tenker jeg at jeg kan likevel bruke den. Er dette greit? Vil virkningen være svakere siden den har gått ut på dato? Det står i pakningsvedlegget at jeg ikke skal bruke den hvis den har gått ut på dato, men jeg tenker at dette er vel litt overdrevent. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 20. desember 2013 Skrevet 20. desember 2013 Mitt offisielle svar som lege: VIktig. Mitt uoffisielle svar som gjenspeiler seg i hva jeg ville gjort med meg selv og mine nærmeste: Totalt uviktig (tabletter). Med salver/dråper/medisin til injeksjon er det svært viktig. 0 Siter
tjohei1 Skrevet 20. desember 2013 Forfatter Skrevet 20. desember 2013 (endret) Ditt offisielle svar er for å sikre at du ikke gjør noe galt? Jeg stoler mer på det uoffisielle svaret. Men hva med virkningen? Er den svakere i dette tilfellet? Endret 20. desember 2013 av tjohei1 0 Siter
frosken Skrevet 20. desember 2013 Skrevet 20. desember 2013 Ditt offisielle svar er for å sikre at du ikke gjør noe galt? Jeg stoler mer på det uoffisielle svaret. Men hva med virkningen? Er den svakere i dette tilfellet? Sannsynligvis angis utløpsdatoene med svært gode marginer, så jeg betviler sterkt at utløpsdato i oktober spiller noen som helst rolle. 0 Siter
tjohei1 Skrevet 20. desember 2013 Forfatter Skrevet 20. desember 2013 Medisinen var åpnet fra før av. Vet ikke om det har noe å si. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.