Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 24. desember 2013 Skrevet 24. desember 2013 Jeg ønsker alle brukere av Dr Online en god og fredelig julefeiring :-) Om du skulle treffe noen som er uhøflige, som snakker for mye, som blander seg bort i dine ting, som er utrivelige eller for rusa, som slenger med leppa; Vær glad for at det ikke er du som er slik :-) Lytt mer enn du snakker. Ta en tur ut hver dag. Hør på god musikk. Vær sammen med de som er bra for deg. Gode bøker bør leses. Snart er det nyttår :-) Ha det fint :-) 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 24. desember 2013 Skrevet 24. desember 2013 God jul til deg også, doktor! 0 Siter
Madelenemie Skrevet 24. desember 2013 Skrevet 24. desember 2013 Jeg ønsker alle brukere av Dr Online en god og fredelig julefeiring :-) Om du skulle treffe noen som er uhøflige, som snakker for mye, som blander seg bort i dine ting, som er utrivelige eller for rusa, som slenger med leppa; Vær glad for at det ikke er du som er slik :-) Ta en tur ut hver dag. Hør på god musikk. Vær sammen med de som er bra for deg. Gode bøker bør leses. Snart er det nyttår :-) Ha det fint :-) Hei! God Jul:-) Vi er mer like enn du tror, sniker oss ut av familieidyllen for en pustepause. Nå må jeg forte meg tilbake. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. desember 2013 Skrevet 24. desember 2013 Kloke ord. God jul til deg og 0 Siter
Beverly123 Skrevet 24. desember 2013 Skrevet 24. desember 2013 Jeg ønsker alle brukere av Dr Online en god og fredelig julefeiring :-) Om du skulle treffe noen som er uhøflige, som snakker for mye, som blander seg bort i dine ting, som er utrivelige eller for rusa, som slenger med leppa; Vær glad for at det ikke er du som er slik :-) Lytt mer enn du snakker. Ta en tur ut hver dag. Hør på god musikk. Vær sammen med de som er bra for deg. Gode bøker bør leses. Snart er det nyttår :-) Ha det fint :-) Ja Det er så viktig, det lille som skal til for å komme seg opp av kjelleren. God jul 0 Siter
Gjest Skrevet 24. desember 2013 Skrevet 24. desember 2013 God jul til deg og. håper du har hatt en fin kveld. 0 Siter
Nøtteskall Skrevet 25. desember 2013 Skrevet 25. desember 2013 Jeg ønsker alle brukere av Dr Online en god og fredelig julefeiring :-) Om du skulle treffe noen som er uhøflige, som snakker for mye, som blander seg bort i dine ting, som er utrivelige eller for rusa, som slenger med leppa; Vær glad for at det ikke er du som er slik :-) Lytt mer enn du snakker. Ta en tur ut hver dag. Hør på god musikk. Vær sammen med de som er bra for deg. Gode bøker bør leses. Snart er det nyttår :-) Ha det fint :-) Takk for fine ord. Til nå har alt gått bra, alt har vært hyggelig og fint. Skjønner ikke hvor angsten har blitt av heller :-) God jul til dere alle. 0 Siter
mussa Skrevet 25. desember 2013 Skrevet 25. desember 2013 Takk:) Leste rådene akkurat da jeg trengte dem God jul alle sammen! 0 Siter
tjohei1 Skrevet 25. desember 2013 Skrevet 25. desember 2013 God jul! Julen har vært grei. Jeg har stilt opp og gjort mine plikter. 0 Siter
Gjest Skrevet 26. desember 2013 Skrevet 26. desember 2013 Fortsatt god jul til deg også nhd :-) 0 Siter
påskelilje Skrevet 26. desember 2013 Skrevet 26. desember 2013 Kloke ord å få med seg når en bor hjemme hos svigermor en liten uke i jula ;-) Takk - jeg har dem i bakhodet hele tiden. God jul! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.