Gå til innhold

Sliten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som blir slitne av julestyr?

Føler meg trøtt hele tiden.

Skrevet

Men det går jo bra, i'm alive :) Man skal jo kjenne at man lever. Håper alle koser seg :)

Fått noe fint til jul f.eks?

Skrevet

Jeg er også sliten. Lei av å ha folk rundt meg. Men nå roer det seg vel litt.

Fikk meg en flott blueray spiller av mannen min til jul.

Skrevet

Jeg er også sliten. Lei av å ha folk rundt meg. Men nå roer det seg vel litt.

Fikk meg en flott blueray spiller av mannen min til jul.

Godt med litt ro.

Skrevet

Jeg har hatt en fin jul. Ikke styrt på så mye. Kost meg med familien.  Men det skal bli greit når hverdagen kommer igjen også. Det verste med julen er at det blir alt for mye spising.  Spesielt når du er i lag med andre. 

Skrevet

Men det går jo bra, i'm alive :) Man skal jo kjenne at man lever. Håper alle koser seg :)

Fått noe fint til jul f.eks?

Dette er den tiden på året det forventes at man er spesielt takknemlig for at man har familie og nok mat å sette på bordet. Allikevel kan man vel ikke noe for at man er sliten! Jeg er sliten selv.

Jeg fikk en nydelig englestatuett av en venninne. Det var den fineste gaven.

Skrevet

Føler med deg. Det ligger et tonn på armer og bein. Må legge inn årene her nå.

Herregud, jeg er syk og kvalm. Er julen over snart?

Glade mennesker, feit mat, sjokolade og ikke minst STØY. Holder på å bli gal jeg. Kan ikke gjemme meg heller. Mange som trenger meg. Hadde jeg bare hatt energi? Hvor kjøper man den?

Jeg ser skygger igjen. Det er vel et tegn på stress?

Skrevet

Ja, jeg er kjempesliten. Har laget to juleselskap og det holdt for meg og att på til havnet "svigermora" mi på sykehuset i dag så jeg har sittet der i mange timer. Ikke noe alvorlig tror jeg men hun er 87 år så man vet jo aldri.

Jeg skal på ferie på søndag og det gleder jeg meg til så jeg overlever litt på det.

Skrevet

Jeg skal på ferie på søndag og det gleder jeg meg til så jeg overlever litt på det.

God ferie, og hils minstemann :-)

Skrevet

God ferie, og hils minstemann :-)

Takk skal du ha og et godt nytt år til deg også, Frida frosk :)

Skrevet

Jeg er også sliten og hos oss har det ikke vært noe særlig til styr engang...! Er veldig glad jentungen gikk med på at vi skulle være hjemme i kveld - jeg spilte på at jeg syntes det var trivelig om vi bare var hjemme her og spilte spill og koste oss siden de skal til pappan i morra... *host* Hun innrømte etter at vi hadde spilt brettspill en stund at det i grunnen var godt å være "bare" hjemme.  ;)

I morra drar altså ungene til pappan og selv om de er store nå og det er fint lite styr med dem nå så skal det bli godt med noen dager helt fri hvor det bare er kjæresten og meg i huset og ingen planer om tur eller selskap eller noe annet.  :wub:

Skrevet

Jeg har mistet grepet litt og synes verden er et merkelig sted. Jeg skulle ønske det var sommer sånn at jeg kunne ta meg en lang tur i skogen.

Nei, jeg holder ikke ut mer. Jeg tar på meg støvlene og går en tur, selv om det er mørkt. Jeg er redd for å gå i mørket, men nå må jeg ut. Få ristet hodet på plass.

Skrevet

Jeg er også forferdelig sliten. Sliter mye med søvn, selv med quetiapine som liksom skal hjelpe mot søvn. Jeg skal innlegges i januar og det gjør at jeg klarer å kjempe videre. Snart skal jeg få en pause.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...