Gjest Anonym bruker Skrevet 26. desember 2013 Skrevet 26. desember 2013 Jeg lidder av hørselshallusinasjoner, angst, muligens depresjon og har hukommelse problemer. Jeg går på Zyprexa, Cipralex, Pranodol for hodepine og Sobril. Det jeg ønsker å spørre deg om er mine hukommelseproblemer. Jeg tar ingen medikamenter for å bedre hukommelsen. Jeg forklarte til fastegen min og han sa bruk Omega 3. Han skjønner ikke alvorligheten tenker jeg. Det jeg lurer på er hva ville du gitt til en pasient med hukommelseproblemer som også lidder av angst og hallusinasjoner? Jeg sover også mye, når jeg først sovner så sovner jeg alt fra 14 til 19 timer daglig, dette sovn problemet hadde jeg ikke før jeg begynte med disse medikamentene. Jeg lurer også på om dette kan være et bivirkning av disse medikamentene? Og hvis ja, tror du dette sovn problemet vil gå over hvis jeg slutter eller bytter til andre medisiner? Fastlegen har henvist meg til psykiater og det tar veldig lang tid før jeg får time så derfor spør jeg deg om dette her fordi jeg har ingen psykiater å snakke med for tiden. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 28. desember 2013 Skrevet 28. desember 2013 Mest sannsynlig er det sykdommen din som er årsaken til hukommelsesproblemene. Hvis du går rundt og er svært trøtt hele dagen, vil konsentrasjon og hukommelse svekkes. Det finnes ingen medisiner som forbedrer hukommelsen. Men korrekt diagnose og påfølgende korrekt behandling vil sikkert bedre det meste inklusiv hukommelsen. Du kan jo prøve å redusere på Sobril. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.