Gå til innhold

Meningsløshet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt føles meningsløst nå.  Jeg greier ikke å finne ordentlig mening med noe.  Jeg har snakket med både lege og psykolog, og jeg får god hjelp.

Jeg har vært dypt deprimert, men jeg er på vei oppover.  Likevel sliter jeg med å finne noe å glede meg over og jeg opplever ikke mening med livet.

Jeg går på jobb og det går bra.  Fikk ny jobb i høst og er opptatt av å mestre den.  Det går fint og ingen vet der om det jeg sliter med.  Jeg må ta mange avgjørelser de neste ukene og psykologen min er opptatt av at det er for mye usikkerhetsfaktorer i mitt liv som gjør at jeg sliter nå.

Jeg er bare så ulykkelig og ensom i denne tilstanden.  Jeg har venner, men ikke i nærheten og jeg orker ikke å ta kontakt med bekjente.  Hva skal jeg gjøre?

Anonymous poster hash: 612c7...9da
Skrevet

Jeg er bare så ulykkelig og ensom i denne tilstanden.  Jeg har venner, men ikke i nærheten og jeg orker ikke å ta kontakt med bekjente.  Hva skal jeg gjøre?

Anonymous poster hash: 612c7...9da

Forsøke å ta godt vare på deg selv og vente på bedre tider :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...