cappella33 Skrevet 29. desember 2013 Skrevet 29. desember 2013 Har gått på zyprexa siden i november. 10 mg nå. Og merker matlysten min øker. Dette er ikke bra for meg, for jeg er fra før av flere kg for tung. Så jeg vil bytte medisin, og prøve noe annet. Hva bør jeg prøve da? Vil bruke AP mot angst/panikk, katastrofetanker/ uro. Har tenkt på Abilify. Men leste den kunne gi mer uro i kroppen, og det trenger jeg ikke. Ønsker ikke noe som kan dempe/ roe ned. Er veldig var for kroppslige symptomer og. 0 Siter
missmas Skrevet 29. desember 2013 Skrevet 29. desember 2013 Abilify er vel ikke direkte vektnøytral. Jeg blir iallfall feitere og feitere. Jeg fikk sinne og angst av zeldox. AP er noe dritt. Synd man ikke klarer seg uten. 0 Siter
motorPrøysen Skrevet 29. desember 2013 Skrevet 29. desember 2013 Så fremt du ikke har psykotiske symptomer — hvorfor AP og ikke SSRI (antidepressiva)? 0 Siter
cappella33 Skrevet 29. desember 2013 Forfatter Skrevet 29. desember 2013 Jeg glemte å skrive jeg bruker Efexor og lamictal. Var trøtt da jeg skrev innlegget i dag tidlig. Matlysten er blitt enorm på zyprexa Jeg sliter med mye angst/panikk. og katastrofetanker. Har merket zyprexa hjelper på det. Men liker ikke at jeg legger på meg. Jeg trenger å bruke AP. 0 Siter
Inner self Skrevet 29. desember 2013 Skrevet 29. desember 2013 Det følgende har jeg snappet opp av leger/psykiatere gjennom årene: Zypreaxa er det ap som gir best resultat mot angst Zeldox er svakt, men vektnøytral Solian er ganske bra, og relativ snill 0 Siter
cappella33 Skrevet 29. desember 2013 Forfatter Skrevet 29. desember 2013 Har hørt at seroquel virker mot angst/uro også. Noen som har erfaringer med den og Solian for angst? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. desember 2013 Skrevet 29. desember 2013 Har hørt at seroquel virker mot angst/uro også. Noen som har erfaringer med den og Solian for angst? Min angst forsvant da jeg gikk på solian. Og seroquel virker beroligene, men når jeg har angst må jeg ta vival i tilegg. 0 Siter
Inner self Skrevet 29. desember 2013 Skrevet 29. desember 2013 Jeg fikk sterk angst på seroquel, så ille att jeg måtte gå over på zypreaxa, og da forsvant angsten. Tror heller ikke at seroquel er særlig mildere i vekt. Seroquel er en medisin jeg aldri mer skal ta. 0 Siter
cappella33 Skrevet 29. desember 2013 Forfatter Skrevet 29. desember 2013 Jeg har diagnosene emosjonell ustabil pf, depresjoner, og angst/panikk. Men føler meg nevrotisk også. Føler zyprexaen ikke har roet det nevrotiske, panikkangst og tvangstankene helt. En ting er jo at vi er alle forskjellige. en medisin kan virke bra på noen, og dårlig på andre. Så er vanskelig å vite hva medisin man skal prøve. Har vival som jeg tar i verste tilfelle. Kanskje Solian er noe å prøve. 0 Siter
Zyprexus Skrevet 29. desember 2013 Skrevet 29. desember 2013 Hva er best av å legge på seg litt leler være psykisk syk? For meg er det valget enkelt! Jeg var også utrolig sulten i begynnelsen men det gikk over etter en stund. 0 Siter
cappella33 Skrevet 29. desember 2013 Forfatter Skrevet 29. desember 2013 Jo jeg skjønner hva du mener. Men føler ikke zyprexa hjelper så godt heller. Føler meg som før jeg begynte på zyprexa. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.