Gå til innhold

Max pris på medisiner på blå resept?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi går snart inn i et nytt år og ny oppsparing til frikort. Hvor mye må jeg max betale for å hente ut xeplion nå i januar? Det koster jo nesten 3500 for EN sprøyte....

Skrevet

Takk for svar :-) greit å ikke bruke halve trygda på medisin. Var redd jeg måtte betale hele beløpet.

Skrevet

Ja en trenger jo gjerne litt annet enn bare medisiner i januar også.

Jeg får utstyr levert i januar for tusenvis av kroner, men betaler bare 520 siden det er på blårespet. Og det er jeg svært takknemlig for.

Godt nytt år! 

Skrevet

Må du hente ut sprøyte og betale for den? Da jeg gikk på depot sprøyte henta jeg den ikke ut selv, jeg møtte opp på DPS og fikk den bare satt gratis.

Skrevet

Må du hente ut sprøyte og betale for den? Da jeg gikk på depot sprøyte henta jeg den ikke ut selv, jeg møtte opp på DPS og fikk den bare satt gratis.

Jeg må hente ut selv og ta med til legen. Slik var det da jeg brukte cisordinol også. Hente medisin selv og til legen for å sette sprøyta.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...