stjernestøv Skrevet 31. desember 2013 Skrevet 31. desember 2013 Nå har jeg klart meg en stund uten medisiner og har ikke psykotiske symptomer, den diagnosen jeg har fått kan ikke stemme. Det jeg har vært plaget med er mye migrene og vært rar i hodet, blir fort sliten og litt fjern. På butikken noen ganger har jeg bare lyst å legge meg ned, blir så sliten og rar. Når jeg er sliten og har vondt i hodet ser jeg lys i rommet, kan kjenne ting foregå inni hjernen. Er dette symptomer på noe? Ellers håper jeg dere får et godt nytt år, med flere gleder enn bekymringer 0 Siter
XbellaX Skrevet 31. desember 2013 Skrevet 31. desember 2013 Nå har jeg klart meg en stund uten medisiner og har ikke psykotiske symptomer, den diagnosen jeg har fått kan ikke stemme. Det jeg har vært plaget med er mye migrene og vært rar i hodet, blir fort sliten og litt fjern. På butikken noen ganger har jeg bare lyst å legge meg ned, blir så sliten og rar. Når jeg er sliten og har vondt i hodet ser jeg lys i rommet, kan kjenne ting foregå inni hjernen. Er dette symptomer på noe? Ellers håper jeg dere får et godt nytt år, med flere gleder enn bekymringer Mange kan klare seg uten medisiner en stund, det er ikke noe problem, men det er sjelden lurt. Jeg håper på et godt og rolig 2014 for deg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 31. desember 2013 Forfatter Skrevet 31. desember 2013 Mange kan klare seg uten medisiner en stund, det er ikke noe problem, men det er sjelden lurt. Jeg håper på et godt og rolig 2014 for deg. Takk Tror nok jeg har feil diagnose. 0 Siter
Gjest Skrevet 31. desember 2013 Skrevet 31. desember 2013 Godt nytt år til deg også, snille du 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2013 Skrevet 31. desember 2013 Nå har jeg klart meg en stund uten medisiner og har ikke psykotiske symptomer, den diagnosen jeg har fått kan ikke stemme. Kanskje, men vent ett år før du er sikker. Anonymous poster hash: 6e6dd...67d 0 Siter
stjernestøv Skrevet 31. desember 2013 Forfatter Skrevet 31. desember 2013 Godt nytt år til deg også, snille du Takk for det hww 0 Siter
stjernestøv Skrevet 31. desember 2013 Forfatter Skrevet 31. desember 2013 Kanskje, men vent ett år før du er sikker. Anonymous poster hash: 6e6dd...67d Ja får gjøre det og se hvordan det går i året som kommer, håper på å holde meg frisk. 0 Siter
Inner self Skrevet 31. desember 2013 Skrevet 31. desember 2013 Jeg skjønner ikke helt hva du mener, men du skriver du har ikke psykose, men litt under så står det att du ser lys fra taket?`Det er jo psykose symptom det da. Men men, Godt Nyttår! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 31. desember 2013 Forfatter Skrevet 31. desember 2013 Jeg skjønner ikke helt hva du mener, men du skriver du har ikke psykose, men litt under så står det att du ser lys fra taket?`Det er jo psykose symptom det da. Men men, Godt Nyttår! Takk :-) Ja men jeg føler lysene er der for å hjelpe meg, beskytte meg. Beskytte meg mot det mørke, har ikke blitt innvollvert i romvesener f.eks og det er jeg glad for. Ikke hører jeg onde stemmer heller. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 31. desember 2013 Forfatter Skrevet 31. desember 2013 I natt så jeg masse lys på himmelen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.