Gå til innhold

Feil diagnose

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg klart meg en stund uten medisiner og har ikke psykotiske symptomer, den diagnosen jeg har fått kan ikke stemme. Det jeg har vært plaget med er mye migrene og vært rar i hodet, blir fort sliten og litt fjern. På butikken noen ganger har jeg bare lyst å legge meg ned, blir så sliten og rar. Når jeg er sliten og har vondt i hodet ser jeg lys i rommet, kan kjenne ting foregå inni hjernen. Er dette symptomer på noe?

Ellers håper jeg dere får et godt nytt år, med flere gleder enn bekymringer :)

Skrevet

Nå har jeg klart meg en stund uten medisiner og har ikke psykotiske symptomer, den diagnosen jeg har fått kan ikke stemme. Det jeg har vært plaget med er mye migrene og vært rar i hodet, blir fort sliten og litt fjern. På butikken noen ganger har jeg bare lyst å legge meg ned, blir så sliten og rar. Når jeg er sliten og har vondt i hodet ser jeg lys i rommet, kan kjenne ting foregå inni hjernen. Er dette symptomer på noe?

Ellers håper jeg dere får et godt nytt år, med flere gleder enn bekymringer :)

Mange kan klare seg uten medisiner en stund, det er ikke noe problem, men det er sjelden lurt. 

Jeg håper på et godt og rolig 2014 for deg.

Skrevet

Mange kan klare seg uten medisiner en stund, det er ikke noe problem, men det er sjelden lurt. 

Jeg håper på et godt og rolig 2014 for deg.

Takk :)

Tror nok jeg har feil diagnose.

Skrevet

Nå har jeg klart meg en stund uten medisiner og har ikke psykotiske symptomer, den diagnosen jeg har fått kan ikke stemme.

Kanskje, men vent ett år før du er sikker.

Anonymous poster hash: 6e6dd...67d

Skrevet

Godt nytt år til deg også, snille du :)

Takk for det hww :)

Skrevet

Kanskje, men vent ett år før du er sikker.

Anonymous poster hash: 6e6dd...67d

Ja får gjøre det og se hvordan det går i året som kommer, håper på å holde meg frisk.

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva du mener, men du skriver du har ikke psykose, men litt under så står det att du ser lys fra taket?`Det er jo psykose symptom det da.

Men men, Godt Nyttår!

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva du mener, men du skriver du har ikke psykose, men litt under så står det att du ser lys fra taket?`Det er jo psykose symptom det da.

Men men, Godt Nyttår!

Takk :-) Ja men jeg føler lysene er der for å hjelpe meg, beskytte meg. Beskytte meg mot det mørke, har ikke blitt innvollvert i romvesener f.eks og det er jeg glad for. Ikke hører jeg onde stemmer heller.

Skrevet

I natt så jeg masse lys på himmelen :lol:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...