AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 Skrevet 21. januar 2014 En meget klok og hensiktsmessig tilnærming. Takk, det er ihvertfall dette som fungerer best for meg !Anonymous poster hash: 42de9...cd7 0 Siter
Gjest denvakreblomsten Skrevet 21. januar 2014 Skrevet 21. januar 2014 En meget klok og hensiktsmessig tilnærming. Men andre ofre for traumebehandlimg anbefaler du å klage til fylkesmannen. Hvorfor kan ikke andre ofre også " bare legge det bak seg"? Hvorfor er det greit å bli påført skader - på et sykehus? Jeg har like stor rett til å få nødvendig hjelp og bistand som andre som også skades. Jeg kjenner en som også ikke har fått lagt bak seg sin opplevelse på MB 0 Siter
Gjest denvakreblomsten Skrevet 21. januar 2014 Skrevet 21. januar 2014 Men andre ofre for traumebehandlimg anbefaler du å klage til fylkesmannen. Hvorfor kan ikke andre ofre også " bare legge det bak seg"? Hvorfor er det greit å bli påført skader - på et sykehus? Jeg har like stor rett til å få nødvendig hjelp og bistand som andre som også skades. Jeg kjenner en som også ikke har fått lagt bak seg sin opplevelse på MB - men det jeg vel egentlig skulle si er at jeg prøver SÅ GODT JEG KAN kanskje ikke alle ser det, men det holder at jeg vet det selv. Ferdig med det 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. januar 2014 Skrevet 21. januar 2014 Men andre ofre for traumebehandlimg anbefaler du å klage til fylkesmannen. Hvorfor kan ikke andre ofre også " bare legge det bak seg"? Hvorfor er det greit å bli påført skader - på et sykehus? Jeg har like stor rett til å få nødvendig hjelp og bistand som andre som også skades. Jeg kjenner en som også ikke har fått lagt bak seg sin opplevelse på MB Beklager om jeg misforsto. Jeg skrev om traumer generelt. Feilbehandling skal en ikke akseptere. Når du mener deg feilbehandlet, skal du klage til Fylkesmannen/Fylkeslegen. 0 Siter
Gjest denvakreblomsten Skrevet 21. januar 2014 Skrevet 21. januar 2014 Beklager om jeg misforsto. Jeg skrev om traumer generelt. Feilbehandling skal en ikke akseptere. Når du mener deg feilbehandlet, skal du klage til Fylkesmannen/Fylkeslegen. Nettopp. Takk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.