AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 Skrevet 2. januar 2014 Hei! Har startet med lamictal, er i uke 4 men virker som det har hatt effekt fra dag 1. Er det i det hele tatt mulig? Andre som har erfaringer med dette? Har fått tilbake tiltakslyst og er motivert for livet. Føler ikke lenger at alt er meningsløst. Jeg trodde ikke de skulle ha effekt før om 8 uker så rart om det skulle være placeboeffekt. Hvor stor dose trenger jeg når jeg har så god effekt på 50 mg? Skal jeg likevel øke? Anonymous poster hash: 2009c...ca5 0 Siter
missmas Skrevet 2. januar 2014 Skrevet 2. januar 2014 jeg hadde nada effekt før 300 mg, ble uansett så manisk på lamictal at det måtte legges til lithionit, og da var jo lamictal overflødig så har sluttet på den 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 Skrevet 2. januar 2014 Jeg hadde veldig rask effekt på Lamictal. Spes merket jeg effekt dagene etter doseøkning. Synes også effekten gav seg litt etterhvert, så jeg måtte øke. Stod uansett på en rel lav dose. Tror det er mulig å merke veldig rask effekt av lamictal. Hvilken dose du skal stå på, må du kanskje prøve deg frem litt med selv, så lenge du holder deg innenfor doseringen legen har skrevet. Vil uansett tro du må litt opp i dose etterhvert for å ha en mer varig virkning. Lykke til! Anonymous poster hash: 50f6c...f6f 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. januar 2014 Skrevet 3. januar 2014 En lite andel av de som bruker medisiner får effekt selv på små doser, så dette er fullt mulig. Du skal uansett ha en serumkonsentrasjon som er over 15 mikromol per liter. Etter en uke på en fast dose er det mulig å måle serumkonsentrasjon. Ut fra dette svaret er det mulig å beregne hva som er anbefalt dose for deg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 Skrevet 3. januar 2014 Okei. Takk for svar alle tre! God helg! Hilsen ei som endelig føler en god roAnonymous poster hash: 2009c...ca5 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.