leahli Skrevet 3. januar 2014 Skrevet 3. januar 2014 Hei.jeg er jenta til en nydelig mann.jeg traff han for noen mnd siden. Jeg våkner om natta å blir redd.han har type 1 diabetes,å snakker i søvne.i det siste har han våknet,skreket osv.sitter i senga å sier han får beskjeder.jeg tror dette skjer i hans hode. Å jeg blir redd.han er 38 år. Han får beskjed, om ikke å vise meg. Han sier " dette er sykt, svarte greier,han prøver å stoppe tankene, å legger seg igjen. Men ser flammer å kyllinger som spiser hverandre. Jeg blir redd han er schizofren eller psykotisk. Synes også han sover lite.. 0 Siter
leahli Skrevet 3. januar 2014 Forfatter Skrevet 3. januar 2014 Kan dette være mareritt eller drøm, eller er det alvorlig? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. januar 2014 Skrevet 3. januar 2014 Kan dette være mareritt eller drøm, eller er det alvorlig? Virker ikke særlig alvorlig hvis det bare er rett før han skal sove, mange befinner seg da i en tilstand mellom våken og søvn. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. januar 2014 Skrevet 3. januar 2014 Hvis dette er det absolutt eneste merkelige ved han, synes jeg du kan ta det relativt rolig. Hvis dette føyer seg inn i rekken av flere områder med merkelig/upassende/negativ adferd, synes jeg varselklokkene skal ringe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.