Gå til innhold

Skummelt mareritt

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Drømte at meg og en veninne ble tatt opp til en plass der det var mange folk, alle hadde gnist i øynene og tullet. Vi gikk der og tullet og lo, men så ble de andre øynene tomme....ingen sjel. Vi fant ut vi måtte rømme, men ble tatt på fersken. Vi så de rekrutterte flere folk....masse folk. Noen holdt oss fast mens en stakk sprøyter i øynene vår, jeg ba "La oss beholde sjelen, selv om den ser borte ut". Da våknet jeg og var redd.

Innså at det de sprøytet inn kan sammenlignes med ap, og jeg er glad jeg ikke tar det. Er glad jeg aldri skal ha noe med psykiatrien mer å gjøre, aldri mer bli et tomt skall. Det har gjort noe med hjernen min...ap, det kjenner jeg godt.

Respekterer at noen trenger ap, og sikkert ikke blir tomme skall...sjeleløse zombier. Men det er feil å gi det til folk som ikke trenger det.

Skrevet

Tror det er viktig å skille mellom drøm og virkelighet her. Et mareritt kan virke og føles ekte, men det er jo bare et oppspinn fra hodet ditt. Men ikke hyggelig å høre at du ble så redd.

Angående AP: Jeg tror ikke at noen medisiner tar sjelen bort fra mennesker (hvis en sjel virkelig eksisterer, jeg ser det ikke på den måten, men det er klart, vi er mennesker med følelser, og de må vi så klart beholde), men jeg skjønner veldig godt at noen føler seg avflatet på slike medisiner. Det må vel bli opp til hver enkelt om effekten oppveier bivirkningene.

stjernestøv
Skrevet

Tror det er viktig å skille mellom drøm og virkelighet her. Et mareritt kan virke og føles ekte, men det er jo bare et oppspinn fra hodet ditt. Men ikke hyggelig å høre at du ble så redd.

Angående AP: Jeg tror ikke at noen medisiner tar sjelen bort fra mennesker (hvis en sjel virkelig eksisterer, jeg ser det ikke på den måten, men det er klart, vi er mennesker med følelser, og de må vi så klart beholde), men jeg skjønner veldig godt at noen føler seg avflatet på slike medisiner. Det må vel bli opp til hver enkelt om effekten oppveier bivirkningene.

Noen drømmer/mareritt er beskjeder fra mitt indre, dette var et sånt tilfelle.

Ja det må jo bli opp til hver enkel om de vil ta ap, og hjelper det er det fint. Men det er ikke for alle.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...