AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 Skrevet 3. januar 2014 Jeg bruker abilify. Greier nesten ikke å sitte i ro, får ikke sove, går rundt meg selv snart. Hva er dette? Bivirkning?Anonymous poster hash: 99d3a...0b1 0 Siter
motorPrøysen Skrevet 3. januar 2014 Skrevet 3. januar 2014 Dette kan høres ut som en bivirkning, ja, nærmere bestemt akatisi. Det er ikke farlig, men ubehagelig. Ta kontakt med legen din. 0 Siter
xxløvetannxx Skrevet 3. januar 2014 Skrevet 3. januar 2014 Be legen din om akineton. Skulle gi seg da :-) 0 Siter
future life Skrevet 3. januar 2014 Skrevet 3. januar 2014 Dette kan høres ut som en bivirkning, ja, nærmere bestemt akatisi. Det er ikke farlig, men ubehagelig. Ta kontakt med legen din. Kan dette gå over, er det mulig? Er midt i opptrappingen. 0 Siter
future life Skrevet 3. januar 2014 Skrevet 3. januar 2014 Be legen din om akineton. Skulle gi seg da :-) Ser jeg glemte å være anonym nå, men pyttpytt. Skal holde ut en stund, ellers må det bli akineton, eller lavere dose. 0 Siter
motorPrøysen Skrevet 4. januar 2014 Skrevet 4. januar 2014 Det kan gå over, og noen opplever midlertidig akatisi for hver doesøkning. For mange forsvinner det imidlertid ikke før de slutter på medisinen hvis det først har kommet. Du må snakke med legen din for å avklare om dette virkelig er akatisi. Deretter må dere diskutere hva dere gjør videre. 0 Siter
missmas Skrevet 4. januar 2014 Skrevet 4. januar 2014 jeg hadde det litt sånn etter å ha kuttet abilify en liten stund for så å gå rett tilbake på 15 mg…. jeg sluttet helt og ble da lagt inn med alvorlig depresjon med psykose noe jeg er uenig i at jeg hadde, men måtte starte med antipsykotika igjen. fikk risperdal og serodolect og begge ga meg restless legs så prøvde abilify 10 mg igjen. det gikk bra. men det funket jo ikke like bra på hodet. så etter et par mnd gikk jeg tilbake til 15 mg… veldig spent…men det gikk bra!! så å trappe opp sakte kan hjelpe!! 0 Siter
future life Skrevet 4. januar 2014 Skrevet 4. januar 2014 Takk for svar! Har bestemt meg for at dette skal jeg holde ut og håpe at det blir bedre innen 2-3 uker. Hvis jeg må bytte dette med psykiske smerter er egentlig valget enkelt. Så får jeg bare løpe så lenge... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.