Gjest Ladytron Skrevet 3. januar 2014 Skrevet 3. januar 2014 Burde vel være glad for at jeg fortsatt har ferie, men synes det er en litt vanskelig tid. Savner de gamle rutinene mine - stå opp, spise frokost, lese pensum, møte folk fra studiet mitt, trene (treningssenteret er heldigvis åpent igjen nå), osv. Nå har jeg så utrolig mye tid... Er forsåvidt mange ting jeg kunne tenke meg å gjøre, men føler meg ikke så motivert når det kommer til stykket. Prøver å holde meg opptatt med noe, men blir fort lei. Blir mye reality-tv og å surfe på nettet uten mål og mening. Før i tiden ville jeg kanskje ha tatt meg noen øl og sovnet tidlig, men føler vel at det er stusselig å la dagene gå forbi på den måten. Savner å ha folk rundt meg, men orker ikke helt tanken på å ta initiativet til å møte noen. Vil vel ikke trenge meg på heller. Jul, nyttår og mørketid er ikke noe for meg. Ville bare dele noen tanker, vært litt mye alene i det siste. 0 Siter
Kayia Skrevet 3. januar 2014 Skrevet 3. januar 2014 Burde vel være glad for at jeg fortsatt har ferie, men synes det er en litt vanskelig tid. Savner de gamle rutinene mine - stå opp, spise frokost, lese pensum, møte folk fra studiet mitt, trene (treningssenteret er heldigvis åpent igjen nå), osv. Nå har jeg så utrolig mye tid... Er forsåvidt mange ting jeg kunne tenke meg å gjøre, men føler meg ikke så motivert når det kommer til stykket. Prøver å holde meg opptatt med noe, men blir fort lei. Blir mye reality-tv og å surfe på nettet uten mål og mening. Før i tiden ville jeg kanskje ha tatt meg noen øl og sovnet tidlig, men føler vel at det er stusselig å la dagene gå forbi på den måten. Savner å ha folk rundt meg, men orker ikke helt tanken på å ta initiativet til å møte noen. Vil vel ikke trenge meg på heller. Jul, nyttår og mørketid er ikke noe for meg. Ville bare dele noen tanker, vært litt mye alene i det siste. Godt nyttår! Selv syns jeg det er deilig å få helg igjen nå, har hatt to relativt uproduktive dager på jobb etter ferien som gikk så altfor fort Er du tilknyttet en læreinstitusjon eller lesesal der du kan "gå deg på" studievenner feks? Så slipper du å være så direkte i din oppsøken av folk? 0 Siter
Gjest Ladytron Skrevet 3. januar 2014 Skrevet 3. januar 2014 Godt nyttår ja! Fint å høre at det var godt med helg igjen Ja, jeg er tilknyttet en læreinstitusjon. Takk for forslaget, kan prøve å ta en tur på mandag og se om jeg møter på noen kjentfolk da. Vil tro at mange tar ferie i en uke eller to til, men det er jo alltid noen som er mer flittige enn andre 0 Siter
Kayia Skrevet 3. januar 2014 Skrevet 3. januar 2014 Godt nyttår ja! Fint å høre at det var godt med helg igjen Ja, jeg er tilknyttet en læreinstitusjon. Takk for forslaget, kan prøve å ta en tur på mandag og se om jeg møter på noen kjentfolk da. Vil tro at mange tar ferie i en uke eller to til, men det er jo alltid noen som er mer flittige enn andre Ikke sant De første dagene er ikke de mest produktive uansett (iallefall ikke for undertegnede), så greit å bare gjennomføre dem - folk eller ikke - før alvoret bare MÅ starte... 0 Siter
Gjest Ladytron Skrevet 3. januar 2014 Skrevet 3. januar 2014 Ja, tenker jeg tar turen og ser etter bøker enten i dag eller på mandag Er jo greit med en litt myk start ja 0 Siter
Kayia Skrevet 3. januar 2014 Skrevet 3. januar 2014 Jeg har vært på jobb i dag og i morgen, tynt i rekkene her også. Skjønner at det er fristende å ta ut inneklemtdagene, spesielt for de som reiser bort i helgen, men godt med en myk start for oss som har begynt også. Lett å vinne i vinlotteriet i dag feks.. 0 Siter
Gjest Ladytron Skrevet 3. januar 2014 Skrevet 3. januar 2014 Hehe, det er jo en god motivasjon for å ta turen på jobb På slutten av semesteret hadde jeg veldig behov for ferie, men en måned blir litt i overkant. Er vel kanskje et luksusproblem 0 Siter
frosken Skrevet 3. januar 2014 Skrevet 3. januar 2014 Burde vel være glad for at jeg fortsatt har ferie, men synes det er en litt vanskelig tid. Savner de gamle rutinene mine - stå opp, spise frokost, lese pensum, møte folk fra studiet mitt, trene (treningssenteret er heldigvis åpent igjen nå), osv. Nå har jeg så utrolig mye tid... Er forsåvidt mange ting jeg kunne tenke meg å gjøre, men føler meg ikke så motivert når det kommer til stykket. Prøver å holde meg opptatt med noe, men blir fort lei. Blir mye reality-tv og å surfe på nettet uten mål og mening. Før i tiden ville jeg kanskje ha tatt meg noen øl og sovnet tidlig, men føler vel at det er stusselig å la dagene gå forbi på den måten. Savner å ha folk rundt meg, men orker ikke helt tanken på å ta initiativet til å møte noen. Vil vel ikke trenge meg på heller. Jul, nyttår og mørketid er ikke noe for meg. Ville bare dele noen tanker, vært litt mye alene i det siste.Enig med Kayia om at det kan være lurt å ta en tur på lesesalen. Jeg var på jobb i går og vi var ikke mange, men til gjengjeld var alle usedvanlig sosialt innstilt, så lunchen ble livlig:-) Fordi jeg var på kontoret i går og i dag, så er jeg veldig fornøyd med at det er helg igjen nå:-)En annen fordel med å gå på lesesalen fra mandag av, er at du da kommer i gang med lesing tidlig, noe som jo alltid gir en god følelse (inntil man ikke lenger er på forskudd...*s*) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.