Gå til innhold

Bunad - Erfaring med Søstrene systue i Moss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 7 måneder senere...

Hei,

Fant du noen med erfaringer? 

Vurderer det samme selv. 

Er du den "gamle" tiliti?  I så fall - heisan, det var lenge siden!  Husker deg fra foreldreforum mm., den gangen det var stor aktivitet der - og på DOL generelt.

• 3 måneder senere...

Annonse

• 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...

Annonse

AnonymBruker

Hei!

I bunadtråden, vet dere en god bunadforhandler i Trøndelag?

Min sønn skal ha herrebunad herfra, og siden vi har familie i Trøndelag passer det fint, de har en vakker herrebunad der.

Anonymous poster hash: 85b56...862

Hei!

Min sønn skal ha herrebunad herfra, og siden vi har familie i Trøndelag passer det fint, de har en vakker herrebunad der.

Nå finnes det mange bunader i Trøndelag, men det er kanskje Trønderbunaden du tenker på? :) Vi fikk sydd jentungens trønderbunad hos Tråsnella på Orkanger, raske og meget dyktige og til en hyggelig pris. :) Vet ikke om de også syr herrebunaden, men det er jo bare å ta en telefon og spørre.

Hei!

Da jeg skulle kjøpe bunad, så valgte jeg en leverandør nærme mitt eget bosted i stedet for noen i Sogn, fordi dette var mye mer praktisk mht måltaking og prøving av bunaden. Det er ikke sikkert at dere vinner noe på å bruke en leverandør i Trøndelag dersom dere ikke bor i nærheten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...