Gå til innhold

Sterk reaksjon etter brudd - hvordan håndtere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hvordan kan man takle sterke reaksjoner etter et vondt brudd med eksen? er sliten i hele kroppen, ofte kvalm og har gråten i halsen nærmest konstant. tankene streifer innom h*n mange ganger om dagen, selv om det er et emne som gjør meg svært nedbrutt.

Anonymous poster hash: 956d0...f50
Skrevet

hvordan kan man takle sterke reaksjoner etter et vondt brudd med eksen? er sliten i hele kroppen, ofte kvalm og har gråten i halsen nærmest konstant. tankene streifer innom h*n mange ganger om dagen, selv om det er et emne som gjør meg svært nedbrutt.

Holder ut. Det går over. Omgi deg med venner, kom deg ut, tving hodet over på noe annet og forsøk skaffe deg pauser. Sørg til du er ferdig med å sørge. 

AnonymBruker
Skrevet

har ingen nære venner, og omstendighetene rundt bruddet er ikke slik at jeg kan snakke med halvkjente om det. h*n var også min nærmeste venn, trist nok.

jobber minst like mye som før, og tar meg sammen til det. burde finne igjen flere av hobbyene mine, men når arbeidsdagen er over, er jeg så trøtt at jeg bare har lyst til å legge meg ned.

Skrevet

har ingen nære venner, og omstendighetene rundt bruddet er ikke slik at jeg kan snakke med halvkjente om det. h*n var også min nærmeste venn, trist nok.

jobber minst like mye som før, og tar meg sammen til det. burde finne igjen flere av hobbyene mine, men når arbeidsdagen er over, er jeg så trøtt at jeg bare har lyst til å legge meg ned.

Hvor lenge er dette siden?

AnonymBruker
Skrevet

det tok slutt i forrige måned....

Skrevet

det tok slutt i forrige måned....

Da er det fortsatt så nytt at reaksjonene du beskriver er helt innenfor normalen. Trist at du ikke har noen å snakke med dette om, det pleier å gjøre underverker. Jeg håper på bedre dager for deg

Skrevet

Jeg har vært igjennom det samme, og det er dessverre endel av det å være menneske. Jeg husker selv hvordan jeg satt på McDonalds og skulle spise en hamburger som nydumpet av hun jeg trodde var mitt livs kjærlighet. Så spilte de Notting compares with you av Sinead Oconnor. Og jeg fikk store problemer med å svelge. Gråt og kjederøyking ble det masse av, men sakte men sikkert som månedene gikk, ble det svakere, og nå tenker jeg aldri på henne lengre.......

Kjærlighetssorg er tøft, men trøst deg med at det blir bedre sakte men sikkert.

AnonymBruker
Skrevet

takk! de første dagene var konstant triste, så fungerer jeg mer normalt utenpå, men kjenner knip i magen eller klump i halsen. går ikke en dag uten at h*n streifer tankene mine flere ganger, og da kjenner jeg voldsomt ubehag, enten jeg tenker på det fine vi hadde sammen, eller det ubehagelige h*n gjorde.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...