Gå til innhold

Hvorfor er det ingen som tør å snakke om døden og selvmord?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå stått på stupet i ca 2 år og har ikke turd å hoppe,hva om jeg overlever og blir en "grønnsak"? Å være lam er ikke nok,om man ikke også blir blind og stum.

Gift er umulig å få tak i og rottegift er sikkert vondt.

Har prøvd 2 ganger med tolvon 12-20 stk og rom og cipramil eller tolvon ca 20 stk.Det er dumt å begynne med alkoholen og vente for lenge med pillene,da det er ganske gøy å være full.

Ettter at far og mor døde er det umulig å spille offerrollen eller "barnet".

(Lykkepiller som zoloft burde døpes om til "normalpiller")

Har ikke vært lykkelig på 25 år.Da var jeg gift og bodde hjemme med kone og 2 gutter.

"Sinnsyk",55 år og ensom.

Skrevet (endret)

Har nå stått på stupet i ca 2 år og har ikke turd å hoppe,hva om jeg overlever og blir en "grønnsak"? Å være lam er ikke nok,om man ikke også blir blind og stum.

Gift er umulig å få tak i og rottegift er sikkert vondt.

Har prøvd 2 ganger med tolvon 12-20 stk og rom og cipramil eller tolvon ca 20 stk.Det er dumt å begynne med alkoholen og vente for lenge med pillene,da det er ganske gøy å være full.

Ettter at far og mor døde er det umulig å spille offerrollen eller "barnet".

(Lykkepiller som zoloft burde døpes om til "normalpiller")

Har ikke vært lykkelig på 25 år.Da var jeg gift og bodde hjemme med kone og 2 gutter.

"Sinnsyk",55 år og ensom.

Jeg stiller spørsmålet tilbake til deg. Hvorfor snakker du ikke med noen om dette. 

Det er sikkert en grunn til at du har det slik, hva kan du gjøre for å få det bedre?

Endret av XbellaX
Skrevet

Farlige planter finnes ikke om vinteren.Sol og varme ødelegger depresjonen.Den trives best i kulde og mørke.i vinterens 15-18 timers natt.Orker ikke tanken på at katta skal sulte ihjel.Og orker ikke å avlive den.

Skrevet

Jeg stiller spørsmålet tilbake til deg. Hvorfor snakker du ikke med noen om dette. 

Det er sikkert en grunn til at du har det slik, hva kan du gjøre for å få det bedre?

Har ingen familie,og jeg plager Mental Helse og Kirkens sos nok som det er.

Hadde jeg hatt båt kunne jeg ha tegnet en høy livsforsikring og rodd ut i storm uten redningsvest.

Skrevet

Farlige planter finnes ikke om vinteren.Sol og varme ødelegger depresjonen.Den trives best i kulde og mørke.i vinterens 15-18 timers natt.Orker ikke tanken på at katta skal sulte ihjel.Og orker ikke å avlive den.

Hva slags respons ønsker du på dette innlegget?

AnonymBruker
Skrevet

Få deg en kjæreste. Begynn å date, gå i terapi, tren, begynn å tegne, spille et instrument, endre deg slik at du får et godt liv i stedet for et miserabelt liv. Endring krever noe av deg selv, men så lenge du lever livet som før vil du ha det like ille. Det vil ikke bli bedre før du tar et valg og endrer livet ditt. 

Anonymous poster hash: ed104...087

Skrevet

Har ingen familie,og jeg plager Mental Helse og Kirkens sos nok som det er.

Hadde jeg hatt båt kunne jeg ha tegnet en høy livsforsikring og rodd ut i storm uten redningsvest.

Jeg skjønner ikke poenget med en høy livsforsikring dersom du ikke har familie, eller andre som arver. 

Dersom du ønsker å ta livet av deg finnes det utallige måter som ikke involverer rottegift. 

Forsøk å skriv ned konkret hva du trenger hjelp til, involver fastlegen din, en behandler osv. Jeg erindrer vagt at du har gjort alt dette fra tidligere uten ønsket resultat. Kanskje på tide å se på medisineringen igjen.

Skrevet

Du vet at det bare er deg selv som kan gjøre noe med denne situasjonen? Start i morgen. Lykke til!

Skrevet

Beklager å si det, men det å sitte og snakke om sine planer på et forum virker nesten like dumt som det er å lage slike planer.

Jeg spør som tidligere poster, hva vil du med dette innlegget?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...