Gå til innhold

Joine motorsykkelbande?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har slitt i hele mitt voksne liv og er nå 35 år. Har hatt diverse kontakt med medlemmer av en motorsykkelbande siste ukene... og er skikkelig rørt over deres hjelpssomelighet, vennlighet og samhold. Mye merkelig opplegg som kameraovervåking, vakthund, låste døre, nattevakt o.s.v... Og ikke minst "Lærlinger". Men slik samfunnet er i dag, så er det fristende å joine dem... Gi et skikkelig slag på trynet til dem som fortjener det... banke pedofile og voldtekstmenn, og ha noen å løpe til når en møter veggen.... Ville du ønsket deg et slik samhold?    

Skrevet

Ville du ønsket deg et slik samhold?    

Nei.

AnonymBruker
Skrevet

For å bli fullverdig medlem i Hells Angels (og sannsynligvis i de andre motorsykkelbander også) må man gjennomføre kriminelle handlinger og utføre "ærender" for de andre medlemmene. Der er kvinner bruksgjenstander og kan gis bort til andre som en slags betaling for varer eller tjenester. De kvinnene som er med der, kan ikke nekte seksuelle tjenester til eieren. For alt du vet, kan du bli tvunget til prostitusjon. Motorsykkelbandene fungerer akkurat som mafia, samme interne lojalitetskrav, samme forhold til lover og regler, samme forhold til rusmisbruk. Og nåde den som våger brudd med organisasjonen. Mye verre enn Jehovas Vitner. De vet hva du har gjort av lovbrudd og kan finne på å vitne mot deg om du ikke innordner deg.

Savner du nært og godt fellesskap med andre, finnes det mer enn nok av andre organisasjoner som kan gi deg dette. Men du trenger ikke bli kriminell, risikere fengsel og liv og helse og for å oppnå sånt, vel?

Anonymous poster hash: 30372...d31
Skrevet

Nei, absolutt ikke. Hvorfor ikke melde seg på et kurs av et eller annet slag? Det er ikke sikkert du vil oppleve et sterkt samhold, men kanskje du treffer noen som kan bli din venn?

Skrevet

Sannsynligheten er vel stor for at disse tar imot deg fordi de kan bruke deg til noe, ikke fordi de synes synd på deg og vil hjelpe deg uten å få noe til gjengjeld.

Nei, jeg hadde definitivt ikke joinet noe slikt.

Skrevet

Skjønner at du savner et samhold. Men en MC-klubb høres ut som en eksepsjonelt dårlig ide.

Skrevet

Har hatt diverse kontakt med medlemmer av en motorsykkelbande siste ukene... og er skikkelig rørt over deres hjelpsomhet, vennlighet og samhold.

Regn med at de forventer MYE av deg i retur. Også ting som går langt over vanlige folks grenser.

Styr unna!

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Støtter de gode svar du har fått. De er kriminelle. For å være med må du gjøre kriminelle handlinger. Dvs utsette andre for kriminalitet.

De er ikke interessert i deg, bare hva du kan bidra med.

Som kvinne er du ekstra interessant siden du kan bidra med sex når en eller annen mann ønsker det.

Skrevet

Støtter de gode svar du har fått. De er kriminelle. For å være med må du gjøre kriminelle handlinger. Dvs utsette andre for kriminalitet.

De er ikke interessert i deg, bare hva du kan bidra med.

Som kvinne er du ekstra interessant siden du kan bidra med sex når en eller annen mann ønsker det.

Snakker vi om mc-klubber nå eller....?

Skrevet

Snakker vi om mc-klubber nå eller....?

Vi forholder oss vel til startinnlegget, der det brukes uttrykket "motorsykkelbande" - en MC-klubb som har som "sideaktivitet" å banke opp folk de ikke liker.
Skrevet

Vi forholder oss vel til startinnlegget, der det brukes uttrykket "motorsykkelbande" - en MC-klubb som har som "sideaktivitet" å banke opp folk de ikke liker.

Ok :)

Skrevet

Nei.

Men hvis hun snakker om Holy Riders så er det vel ok? De har vel kristne verdier? Men det er kanskje ikke denne klubben hun mener siden hun kaller dem en bande.

Skrevet

Jeg håper du ikke for alvor vurderer å slå deg sammen med dem! Livet ditt vil gå fra vondt til verre. De typene der er bare ute etter å bruke deg.

Gjest Ladytron
Skrevet

Nei, da ville jeg heller ha joinet en sekt (ikke at det frister heller, men har inntrykk av at det er mye likt).

Skrevet

TS; hvorfor vurderer du akkurat en MC klubb? Hvorfor ikke får et slikt samhold fra andre steder?

Skrevet

Jeg fatter ikke hva du tenker på hvis du går inn i noe sånt, men nå går jeg ut i fra at du mener mc-bande og ikke en vanlig mc-klubb, det er det stor forskjell på.

Jeg ser behovet ditt for hevn over enkelte grupper og behovet for oppmerksomhet og vennlighet, men du ser ikke bakdelen av denne "medaljen"

Dette er jeg sikker på du kommer til å angre mye på hvis du ikke mener det er greit å bli kriminell.

Skrevet

Har slitt i hele mitt voksne liv og er nå 35 år. Har hatt diverse kontakt med medlemmer av en motorsykkelbande siste ukene... og er skikkelig rørt over deres hjelpssomelighet, vennlighet og samhold. Mye merkelig opplegg som kameraovervåking, vakthund, låste døre, nattevakt o.s.v... Og ikke minst "Lærlinger". Men slik samfunnet er i dag, så er det fristende å joine dem... Gi et skikkelig slag på trynet til dem som fortjener det... banke pedofile og voldtekstmenn, og ha noen å løpe til når en møter veggen.... Ville du ønsket deg et slik samhold?    

Å ha slitt hele sittt liv er verdens dårligste utgangspunkt for å bli med i noe som helst sekterisk, det være seg motorsykkelbande, religiøse fundamentalistiske organisasjoner eller andre sekterinske subgrupperinger spør du meg. Ofte er det en tydelig (og for enkeltindividet - dårlig) sammenheng mellom graden av indre samhold, intern vennlighet og tilsynelatende omsorg på den ene siden, og behovet for beskyttelse, overvåking, regulering og rigide regler på den andre. Det hele bunner i en logikk og praksis der " vi - de innenfor" er venner som "forstår", og "de uttenfor " per def er fiender som forstår nada.

Om du vil være snill med deg selv styrer du unna.

Skrevet

Ok- Takk for svar :-) Holder meg unna.... Synes de virket så greie... Har prøvd evangeliesenter også, det hjalp heller ikke.

Skrevet

Ok- Takk for svar :-) Holder meg unna.... Synes de virket så greie... Har prøvd evangeliesenter også, det hjalp heller ikke.

Bra. Mye samme filosofien de står for de to... ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...