Gå til innhold

Joine motorsykkelbande?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok- Takk for svar :-) Holder meg unna.... Synes de virket så greie... Har prøvd evangeliesenter også, det hjalp heller ikke.

Veldig bra:-) Sånne miljøer er ofte veldig hyggelige og koselig i starten, til de begynner å forvente noe i gjengjeld.

Jeg har flere ti-års erfaring med mc kjøring, men er ikke i noen klubb, men kjenner litt til forskjellige miljøer for det. I tillegg har jeg noe kontakt med kriminelle elementer som ikke er av den positive kontakten og det er ikke alltid hyggelig, så bittelitt kjenner jeg til dette, så mitt råd er at du holder deg unna, så du ikke blir dratt inn i noe og som kan være vanskelig å komme seg ut av.

Men når det er sagt så er det miljøer og enkeltindivider som er hyggelig så lenge du ikke plager eller truer deres aktivitet på noen måte og som har stor respekt for kvinner, men det kan være vanskelig å vite på forhånd før det er for sent.

Skrevet

Banish freeks, eller noe i den dur er det.... Men nå har visst faren min begynt å vanke der.... Ble invitert på kaffi...

Skrevet

Bra. Mye samme filosofien de står for de to... ;)

(lol!)

Skrevet

Banish freeks, eller noe i den dur er det.... Men nå har visst faren min begynt å vanke der.... Ble invitert på kaffi...

Er det positivt eller negativt for deg at faren din har begynt å vanke der?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...