Gjest Anonym bruker Skrevet 7. januar 2014 Skrevet 7. januar 2014 Kan tenkmåten endre seg, jo ganleere man blir? i ungdommen hadde jeg ikke noe nevneverdige problemer med partnere, men etter som årene går, finner jeg det vanskeligere og vanskeligere å være intim, selv med en parner(gammel kjæreste), enn før. Jeg har fått diagnose posrtraumatisk stresslidelse, og bruker seriquel. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 Skrevet 8. januar 2014 Jeg ble også misbrukt som barn (nesten 6 år gammel). Dette var ikke av et viktig familiemedlem, men av en nabo og var en engangshendelse. Jeg følte også at jeg taklet det fint, selv om det var en traumatisk opplevelse der og da. Jeg kom liksom over det og jeg slettet hele opplevelsen fra minnet på en måte. Jeg husker det meste, men hver gang jeg tenkte på det så fant jeg noe annet å tenke på for jeg fikk så vondt i magen. Med årene så forsvant det nesten helt. Så til spørsmålet ditt. Jeg opplevde til tross for at jeg trodde jeg ikke hadde blitt spesielt påvirket av hendelsen at jeg i tenårene begynte å drikke å feste mye. Jeg var glad og følte meg lykkelig men på en eller annen måte endte sklidde det ut og jeg havnet i mange vanskelige situasjoner. Jeg ble blant annet voldtatt, ble sammen med dårlige menn som slo og som var utro, jeg utagerte, var promiskuøs ol. Det føltes som jeg havnet mer og mer på gal side av livet. Jeg har også diagnosen PTSD eller rettere sagt c-PTSD. Jeg kunne ha intime forhold før i tiden, men nå er det helt håpløst. Jeg får ikke til nære relasjoner og jeg har også fått en personlighetsendring over tid. Så svaret mitt er at det er veldig sannsynlig at du kan ha endret personligheten din. Anonymous poster hash: 44e6d...7b0 0 Siter
psychotique Skrevet 8. januar 2014 Skrevet 8. januar 2014 Det er normalt at man reagerer forskjellig ut ifra hvor man er i livet. Enkelte perioder går det greit med forhold, seksualitet osv, men andre perioder er det vanskelig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.