AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 Skrevet 8. januar 2014 Noen som har vært der? Hva synes dere i så fall om behandlingsopplegget? Anonymous poster hash: 8f6d7...6c7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 Skrevet 8. januar 2014 Jeg har vært der og er svært takknemlig for at jeg fikk den muligheten. De ulike avdelingene har ulikt behandlingsopplegg, Anonymous poster hash: f1eac...22e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 Skrevet 8. januar 2014 Jeg har vært der og er svært takknemlig for at jeg fikk den muligheten. De ulike avdelingene har ulikt behandlingsopplegg, Anonymous poster hash: f1eac...22e Så bra. Jeg skal henvises dit og er derfor nysgjerrig på hvordan det er der. Til nå har jeg hørt bare gode ting om stedet. Jeg skal på traumeavdelingen og håper jeg får et godt opphold som gir resultater Anonymous poster hash: 8f6d7...6c7 0 Siter
Cammomille Skrevet 8. januar 2014 Skrevet 8. januar 2014 Så bra. Jeg skal henvises dit og er derfor nysgjerrig på hvordan det er der. Til nå har jeg hørt bare gode ting om stedet. Jeg skal på traumeavdelingen og håper jeg får et godt opphold som gir resultater Anonymous poster hash: 8f6d7...6c7 Jeg har vært der på forberedelsesopphold og venter på plass. Mest sannsynligvis til høsten. Virker veldig veldig bra så langt :-) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 Skrevet 9. januar 2014 Jeg har vært der på forberedelsesopphold og venter på plass. Mest sannsynligvis til høsten. Virker veldig veldig bra så langt :-) Så bra for deg Men er det så lang ventetid at du ikke kommer inn før til høsten ? Anonymous poster hash: 8f6d7...6c7 0 Siter
Cammomille Skrevet 9. januar 2014 Skrevet 9. januar 2014 Så bra for deg Men er det så lang ventetid at du ikke kommer inn før til høsten ?Anonymous poster hash: 8f6d7...6c7 Ja, det er mellom ett og to års ventetid... Er et bra opplegg, med få deltakere som blir skikkelig fulgt opp i et system hvor man blir sett som pasient over lengre periode. Vet det har vært veldig mye omdiskutert, men sjekk også ut Betania Malvik. De har også et traumeprogram som er godt utarbeidet. Mange er skeptiske, men jeg har et veldig godt inntrykk av plassen. Samme ventetid der, og ganske strenge krav for å få innvilget plass :-) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 Skrevet 9. januar 2014 Test også ut steder hvor de er eksperter på metakognitiv terapi. Tror Levanger har et bra tilbud her. Sikkert flere også. Det er jo fritt sykehusvalg. Jeg ville ikke i blinde engang ha gått frivillig inn på Betania Malvik, men det var meg. Andre må jo få finne ut hva som er best for dem. Anonymous poster hash: b0445...949 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.