tjohei1 Skrevet 10. januar 2014 Forfatter Skrevet 10. januar 2014 (endret) Ingenting. Tv står på og de ansatte snakker seg imellom og lite med brukerene. Nitrist plass. Og det kommer innom "tunge folk" som ser helt vekke ut pga medisiner. Hvilket dagsenter snakker du om? Er det i Oslo? Endret 10. januar 2014 av tjohei1 0 Siter
frosken Skrevet 10. januar 2014 Skrevet 10. januar 2014 (endret) Han tenker vel at det er uoppnåelig for han slik jeg forstod det.Her tror jeg du misforstår mrxx. Det han sier er at din beskrivelse av deg selv innebærer at du ikke har noe å gi av det han setter pris på i et forhold. Endret 10. januar 2014 av frosken 0 Siter
mrxx Skrevet 10. januar 2014 Skrevet 10. januar 2014 Her tror jeg du misforstår mrxx. Det han sier er at din beskrivelse av deg selv innebærer at du ikke har noe å gi av det han setter pris på i et forhold. Helt riktig:-) 0 Siter
mrxx Skrevet 10. januar 2014 Skrevet 10. januar 2014 Hva mener du med det? Jeg vet om syke folk som både er gift og har samboere, så det er vel håp for alle. Frosken ga deg ett godt svar på hva jeg mener. Som jeg sa i første setningen, det er alltid noen for alle. Men det du har å tilby eller manglende tilbud er ikke noe for meg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. januar 2014 Skrevet 10. januar 2014 Hvilket dagsenter snakker du om? Er det i Oslo? Nei, ikke i Oslo. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 Skrevet 10. januar 2014 Hvordan finne partner når man har begrensinger? Det virker nesten som en umulig oppgave. Her gjelder det psykiske begrensninger som at man ikke jobber, ikke liker å omgås mange mennesker eller være så sosial, lite energi i hverdagen og liten interesse for sex. Jeg har liten lyst til å late som om alt er bra med meg når jeg møter nye menn for så å skuffe dem, men å gå ut med alt det negative er jo heller ikke en god ide eller er det det? Er man dømt til å leve ensom resten av livet fordi man her en psykisk lidelse? Har det nesten som deg. Trist å måtte være alene resten av livet. Men hvem vil vel ha glede av en sliten, kresen, egoistisk dame som spyr med tanken på sex:-) Anonymous poster hash: 94e3e...34c 0 Siter
tjohei1 Skrevet 10. januar 2014 Forfatter Skrevet 10. januar 2014 Frosken ga deg ett godt svar på hva jeg mener. Som jeg sa i første setningen, det er alltid noen for alle. Men det du har å tilby eller manglende tilbud er ikke noe for meg. OK, men det finnes kanskje noen som har det på samme måte. Det finnes faktisk en forening for de aseksuelle. De ønsker romantiske forhold uten sex. 0 Siter
tonie Skrevet 10. januar 2014 Skrevet 10. januar 2014 Man må ha noe å tilby en kjæreste. Forhold handler om både gi og få, vet du. Jeg misforstår deg kanskje, men det høres ut som du er mest opptatt av å få. Kanskje du skal vente med kjærestejakt til du er litt mindre sliten og orker tanken på å gi av deg selv? 0 Siter
tjohei1 Skrevet 10. januar 2014 Forfatter Skrevet 10. januar 2014 Man må ha noe å tilby en kjæreste. Forhold handler om både gi og få, vet du. Jeg misforstår deg kanskje, men det høres ut som du er mest opptatt av å få. Kanskje du skal vente med kjærestejakt til du er litt mindre sliten og orker tanken på å gi av deg selv? Det skjer nok aldri. Jeg får ta til takke med venner og familie. Jeg er glad jeg slipper krav fra en partner som jeg ikke orker å leve opp til. 0 Siter
mrxx Skrevet 10. januar 2014 Skrevet 10. januar 2014 OK, men det finnes kanskje noen som har det på samme måte. Det finnes faktisk en forening for de aseksuelle. De ønsker romantiske forhold uten sex. Er helt sikker på at det finnes en mann med samme behov eller manglende behov som deg. Mange som er aseksuelle. Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men jo eldre du blir jo mindre viktig blir sex, i alle fall for de aller fleste og da blir det enklere. Men hvis du f.eks er i 30 årene så er de fleste på topp av seksuell lyst og evne, så i den alderen er det lengre i mellom de som mener at sex ikke er så viktig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.