Gå til innhold

NHD: Plz medisinspørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brukt trilafon i årevis. Nå har jeg til en mnd bruk igjen. Er ikke å få tak i lenger hverken i Norge eller Sverige.

Etter tre-fire dager uten trilafon kommer følelsen av akutt angst som jeg føler jeg blir gal av.

Jeg har prøvd serequel uten hell og jeg har nå prøvd stemetil uten hell. SSRI har jeg seponert gjennom 2013 og jeg kjente meg ikke sykere uten SSRI, men jeg har fått mer naturlige svinginger. Ler av morsomme ting og gråter av triste. Det helt flate humøret er borte, og det er godt. Jeg har ikke hatt medisinsk effekt av SSRI på seks mnd, men nå på dag tre uten Trilafon begynner det å rakne her.

Har du noen forslag til erstatning for Trilafon som _ikke_ er SSRI? Jeg  ønsker ikke å bli så flat i humøret igjen som jeg var på SSRI.

Har PTSD. Bruker åtte mg Trilafon.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Både Fluanxol og Cisordinol kan være aktuelle alternativer til Trilafon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...