pinnedyr Skrevet 14. januar 2014 Skrevet 14. januar 2014 I natt våknet jeg og plutselig begynte venstre armen min å krible. Jeg hadde ikke ligget på armen for jeg låg på den høyre armen. Prikkingen begynte i hånden og spredde seg oppover armen. Er det farlig? Dette har skjedd før også. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. januar 2014 Skrevet 14. januar 2014 I natt våknet jeg og plutselig begynte venstre armen min å krible. Jeg hadde ikke ligget på armen for jeg låg på den høyre armen. Prikkingen begynte i hånden og spredde seg oppover armen. Er det farlig? Dette har skjedd før også. Kan jo hende noen sener har komt i klemm? Dessuten prikking og nummenhet i kroppsdeler har jeg hatt så lenge jeg kan huske, har aldri fått noen foklaring på det bortsett fra angst. Tror ikke det er det. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 14. januar 2014 Skrevet 14. januar 2014 Dette er blant ting som skjer alle. Det er totalt ufarlig og ingenting å bry seg om. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.