cappella33 Skrevet 17. januar 2014 Skrevet 17. januar 2014 Jeg begynte på Trilafon for en uke siden. Tar 4 mg morgen og 4 mg kveld. Bruker Efexor og lamictal også. Fikk trilafon pga sterk angst/panikk, katastrofe tanker og nevrose. Lurer på om jeg har for lav dose i forhold til angsten min? Merker angst symptomene er mindre av trilafon, så den hjelper jo. Men i går var jeg hos frisøren og jeg fikk angst der, noe jeg har aldri har fått der før. Har begynt å bli redd for å legge meg til å sove, fordi jeg har uro inni meg da og. Er det ingenting som kan hjelpe meg? 0 Siter
Kitina Skrevet 17. januar 2014 Skrevet 17. januar 2014 Bare et spørsmål. Hvor får du tak i trilafon tabletter? De er jo avregistrert. Apotekene rundt her jeg bor er kjemisk renset for trilafon tabletter. Og det er den medisinen som på 8mg om dagen holder meg gående uten for mye angst. 0 Siter
cappella33 Skrevet 17. januar 2014 Forfatter Skrevet 17. januar 2014 Jeg får de fra apoteket som bestiller inn. Det kan de gjøres på registrerings fritak fra lege. De heter ikke trilafon nå, men peratsin. Men er samme virkestoffet i. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. januar 2014 Skrevet 17. januar 2014 Du kan prøve 4 mg tre ganger per døgn for å teste om det hjelper. 0 Siter
cappella33 Skrevet 18. januar 2014 Forfatter Skrevet 18. januar 2014 Takk NHD Tar nå mer av Trilafon og det hjelper kjenner jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.