Gå til innhold

Angst og uro av Trilafon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte på Trilafon for en uke siden. Tar 4 mg morgen og 4 mg kveld.

Bruker Efexor og lamictal også. Fikk trilafon pga sterk angst/panikk, katastrofe tanker og nevrose. Lurer på om jeg har for lav dose i forhold til angsten min?

Merker angst symptomene er mindre av trilafon, så den hjelper jo.

Men i går var jeg hos frisøren og jeg fikk angst der, noe jeg har aldri har fått der før.

Har begynt å bli redd for å legge meg til å sove, fordi jeg har uro inni meg da og.

Er det ingenting som kan hjelpe meg?

Skrevet

Bare et spørsmål. Hvor får du tak i trilafon tabletter? De er jo avregistrert. Apotekene rundt her jeg bor er kjemisk renset for trilafon tabletter. Og det er den medisinen som på 8mg om dagen holder meg gående uten for mye angst.

Skrevet

Jeg får de fra apoteket som bestiller inn. Det kan de gjøres på registrerings fritak fra lege.

De heter ikke trilafon nå, men peratsin. Men er samme virkestoffet i.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du kan prøve 4 mg tre ganger per døgn for å teste om det hjelper.

Skrevet

Takk NHD Tar nå mer av Trilafon og det hjelper kjenner jeg. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...