AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 Skrevet 17. januar 2014 Bruker Zoloft og remeron..... Men det siste året har det vært umulig å få orgasme.... Har ikke savnet det før, men etter jeg fikk kjæreste er det litt frustrerende. Synes å huskeå ha lest at det kan hjelpe å kutte ut medisiner en dag i uken... Men det er også vanskelig. Får ikke sove uten remeron, og får nervesmerter/strømfølelse og abstinenser om jeg går et døgn uten Zoloft... Har det noe hensikt å ta for eksempel 50 mg en dag i uken.... Bruker 200 mg for dag.... Vibrator hjelper heller ikke.... Blir kåt og våt, men ikke mer.... Anonymous poster hash: ab71f...832 0 Siter
slabbedask Skrevet 17. januar 2014 Skrevet 17. januar 2014 Bruker Zoloft og remeron..... Men det siste året har det vært umulig å få orgasme.... Har ikke savnet det før, men etter jeg fikk kjæreste er det litt frustrerende. Synes å huskeå ha lest at det kan hjelpe å kutte ut medisiner en dag i uken... Det tror jeg nok ikke hjelper. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. januar 2014 Skrevet 17. januar 2014 Dette skyldes Zoloft. Du kan prøve med 50 mg en dag i uken. Hos noen er det tilstrekkelig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 Skrevet 17. januar 2014 Wow! Høres bra ut :-) Anonymous poster hash: ab71f...832 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.