Gå til innhold

indre stemmer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samvittigheten er jo en indre stemme, og det er din egen eller gode makter Ellers kan man også ha andre stemmer der fra fortiden f.eks.

Samvittigheten en stemme? Slik opplever ikke jeg det, men det ubehaget jeg kan oppleve eller være urolig for å oppleve om jeg gjør noe jeg ikke burde gjøre.

Første gang jeg så en person som opplevde indre stemmer, var merkelig. På et offentlig sted der mange mennesker passerte, stod ei dame noen meter unna andre. Hun snakket med en annen person som ikke var der i virkeligheten. Trist syn. Hun så helt normal ut, kledd som andre.

Skrevet

Har opplevd at Gud personlig har hjulpet meg med indre stemmer. Men da ba jeg selv og ikke andre som kastet ut.

Anonymous poster hash: 9d1b4...599

Skrevet

Har opplevd at Gud personlig har hjulpet meg med indre stemmer. Men da ba jeg selv og ikke andre som kastet ut.

Anonymous poster hash: 9d1b4...599

Hva mener du med " ikke andre som kastet ut"?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...