ecbole Skrevet 20. januar 2014 Skrevet 20. januar 2014 Samvittigheten er jo en indre stemme, og det er din egen eller gode makter Ellers kan man også ha andre stemmer der fra fortiden f.eks. Samvittigheten en stemme? Slik opplever ikke jeg det, men det ubehaget jeg kan oppleve eller være urolig for å oppleve om jeg gjør noe jeg ikke burde gjøre. Første gang jeg så en person som opplevde indre stemmer, var merkelig. På et offentlig sted der mange mennesker passerte, stod ei dame noen meter unna andre. Hun snakket med en annen person som ikke var der i virkeligheten. Trist syn. Hun så helt normal ut, kledd som andre. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 Skrevet 22. januar 2014 Har opplevd at Gud personlig har hjulpet meg med indre stemmer. Men da ba jeg selv og ikke andre som kastet ut. Anonymous poster hash: 9d1b4...599 0 Siter
InMyPlace Skrevet 22. januar 2014 Forfatter Skrevet 22. januar 2014 Har opplevd at Gud personlig har hjulpet meg med indre stemmer. Men da ba jeg selv og ikke andre som kastet ut. Anonymous poster hash: 9d1b4...599 Hva mener du med " ikke andre som kastet ut"? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.