AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 Skrevet 24. januar 2014 Det er vanlig at folk kan reagere negativt på hverandre i en terapigruppe. Du kan lære mye av å stå i denne konflikten, snakke med gruppa om hva den gjør med deg, ikke bruke anledningen til å trekke deg. Etter hvert kan du kanskje også bli nysgjerrig på hva som gjør at han reagerer så negativt. Kanskje har det kun med forhold i hans liv å gjøre og kanskje kan det være en blanding. Ideelt sett så skulle han selvfølgelig helst ha klart å formidle sin reaksjon på en annen måte, men siden dere nå er sammen i en gruppe så har dere begge en mulighet til å lære nye ting om dere selv gjennom å jobbe med konflikten. Lykke til:-) Ja, jeg må bare stå i det.. jeg liker ikke når noen ikke liker meg, og har veldig vanskelig for å si fra..men får prøve.. takk for råd frosken, jeg skal stå i det og prøve å ta det opp i gruppa men først med behandler. Anonymous poster hash: a4d0c...afd 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.