Gå til innhold

Finnes det noen for meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vanlig at folk kan reagere negativt på hverandre i en terapigruppe. Du kan lære mye av å stå i denne konflikten, snakke med gruppa om hva den gjør med deg, ikke bruke anledningen til å trekke deg. Etter hvert kan du kanskje også bli nysgjerrig på hva som gjør at han reagerer så negativt. Kanskje har det kun med forhold i hans liv å gjøre og kanskje kan det være en blanding. Ideelt sett så skulle han selvfølgelig helst ha klart å formidle sin reaksjon på en annen måte, men siden dere nå er sammen i en gruppe så har dere begge en mulighet til å lære nye ting om dere selv gjennom å jobbe med konflikten.

Lykke til:-)

Ja, jeg må bare stå i det.. jeg liker ikke når noen ikke liker meg, og har veldig vanskelig for å si fra..men får prøve.. takk for råd frosken, jeg skal stå i det og prøve å ta det opp i gruppa men først med behandler.

Anonymous poster hash: a4d0c...afd

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...