bibben Skrevet 19. januar 2014 Skrevet 19. januar 2014 Jeg har en pakke på Lamictal som gikk ut på dato i høst. Er det greit å innta disse pillene til tross for utløpsdato? Jeg har i alle år delt Lamictaldosen på morgen og kveldsdose. Er det ok å gå over til å ta hele dosen om kvelden? Eller er det viktig at jeg fortsetter å ta Lamictal morgen og kveld slik jeg alltid har gjort? I så tilfelle må jeg bruke en pilledeler. Hva anbefales? 0 Siter
Gjest Skrevet 19. januar 2014 Skrevet 19. januar 2014 Jeg har brukt tablettene som hadde gått ut på dato. Ikke noe problem. Håper du får svar fra nhd om du kan ta hele dosen på kvelden. Selv har jeg alltid gjort det, men i ditt tilfelle så har du jo tatt dosen på morgen og kveld. Håper det går greit, mye mer praktisk sånn 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 19. januar 2014 Skrevet 19. januar 2014 Tabletter som har gått ut på dato de to siste årene har jeg ingen motforestillinger mot personlig. Offisielt må jeg selvsagt mene at du ikke skal bruke de. Ja, du han ta hele Lamictaldosen om kvelden. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 Skrevet 22. januar 2014 Flotte greier. Skulle akkurat til å kaste noen gamle medisiner som har hopet seg opp ( under to år) Anonymous poster hash: d7f90...494 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.