Gå til innhold

Du hadde rett NHD

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var jeg som skrev om at jeg hadde slått til en ansatt på dps da jeg var syk. 

Jeg hadde en prat med juristen i dag på telefon og hun sa at hun henlegger saken pga hun mente at det så ut som jeg var i en psykose da dette skjedde. 

Jeg er lettet, men samtidig irritert på grunn av at den ble henlagt. 

Jeg mener selv at jeg burde bli straffet med fengsel. 

Er det en normal reaksjon å reagere slik på en henleggelse? 

Så lurer jeg på om jeg kan slutte på depotmedisinen snart? 

Jeg tror jeg kan klare meg uten medisiner, kan jeg virkelig det? 

Er under tvunget psykisk helsevern uten døgnopphold og har tenkt å klage, tror du jeg får medhold når jeg nettopp har vært i en psykose? 

Jeg føler selv jeg er frisk, men psykiateren mener noe annet og mener jeg kanskje dissosierer også. 

Hvis jeg får medhold i klagesaken tror jeg, jeg avslutter all behandling, inkludert depotmedisinen, er dette lurt?

Håper på svar

Anonymous poster hash: 1961c...cf8
Skrevet

Jeg er overbevist om at du vet svaret på de fleste av disse spørsmålene selv.

Skrevet

Hvorfor slo du personen som prøver å hjelpe deg?

Hvorfor ønsker du å bli straffet ?

Hvorfor tror du legene har gitt deg medisiner ?

Hvorfor lurer du på om det er lurt å bryte legens anbefaling ?

Anonymous poster hash: 1354b...ac6
Skrevet

Det var jeg som skrev om at jeg hadde slått til en ansatt på dps da jeg var syk. 

Jeg hadde en prat med juristen i dag på telefon og hun sa at hun henlegger saken pga hun mente at det så ut som jeg var i en psykose da dette skjedde. 

Jeg er lettet, men samtidig irritert på grunn av at den ble henlagt. 

Jeg mener selv at jeg burde bli straffet med fengsel. 

Er det en normal reaksjon å reagere slik på en henleggelse? 

Så lurer jeg på om jeg kan slutte på depotmedisinen snart? 

Jeg tror jeg kan klare meg uten medisiner, kan jeg virkelig det? 

Er under tvunget psykisk helsevern uten døgnopphold og har tenkt å klage, tror du jeg får medhold når jeg nettopp har vært i en psykose? 

Jeg føler selv jeg er frisk, men psykiateren mener noe annet og mener jeg kanskje dissosierer også. 

Hvis jeg får medhold i klagesaken tror jeg, jeg avslutter all behandling, inkludert depotmedisinen, er dette lurt?

Håper på svar

Anonymous poster hash: 1961c...cf8

Det er jo ikke noe lurt å slutte med medisiner når du er under tvang, du trenger hjelp til å tenke fornuftig så ta imot den hjelpen du kan få.

Skrevet (endret)

Du er tvangsmedisinert for en lidelse som fikk deg voldelig...... Og du føler skyld? Høres ut som om det åpenbare ville da være å fortsette med medisin som gjør deg frisk..... Slik at du ikke slår noen i psykose igjenn. Det er det som er å ta ansvar heller enn å bli straffet.

Endret av Inner self

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...