AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 Skrevet 22. januar 2014 Det var jeg som skrev om at jeg hadde slått til en ansatt på dps da jeg var syk. Jeg hadde en prat med juristen i dag på telefon og hun sa at hun henlegger saken pga hun mente at det så ut som jeg var i en psykose da dette skjedde. Jeg er lettet, men samtidig irritert på grunn av at den ble henlagt. Jeg mener selv at jeg burde bli straffet med fengsel. Er det en normal reaksjon å reagere slik på en henleggelse? Så lurer jeg på om jeg kan slutte på depotmedisinen snart? Jeg tror jeg kan klare meg uten medisiner, kan jeg virkelig det? Er under tvunget psykisk helsevern uten døgnopphold og har tenkt å klage, tror du jeg får medhold når jeg nettopp har vært i en psykose? Jeg føler selv jeg er frisk, men psykiateren mener noe annet og mener jeg kanskje dissosierer også. Hvis jeg får medhold i klagesaken tror jeg, jeg avslutter all behandling, inkludert depotmedisinen, er dette lurt? Håper på svar Anonymous poster hash: 1961c...cf8 0 Siter
frosken Skrevet 22. januar 2014 Skrevet 22. januar 2014 Jeg er overbevist om at du vet svaret på de fleste av disse spørsmålene selv. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2014 Skrevet 22. januar 2014 Hvorfor slo du personen som prøver å hjelpe deg? Hvorfor ønsker du å bli straffet ? Hvorfor tror du legene har gitt deg medisiner ? Hvorfor lurer du på om det er lurt å bryte legens anbefaling ? Anonymous poster hash: 1354b...ac6 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. januar 2014 Skrevet 22. januar 2014 Det var jeg som skrev om at jeg hadde slått til en ansatt på dps da jeg var syk. Jeg hadde en prat med juristen i dag på telefon og hun sa at hun henlegger saken pga hun mente at det så ut som jeg var i en psykose da dette skjedde. Jeg er lettet, men samtidig irritert på grunn av at den ble henlagt. Jeg mener selv at jeg burde bli straffet med fengsel. Er det en normal reaksjon å reagere slik på en henleggelse? Så lurer jeg på om jeg kan slutte på depotmedisinen snart? Jeg tror jeg kan klare meg uten medisiner, kan jeg virkelig det? Er under tvunget psykisk helsevern uten døgnopphold og har tenkt å klage, tror du jeg får medhold når jeg nettopp har vært i en psykose? Jeg føler selv jeg er frisk, men psykiateren mener noe annet og mener jeg kanskje dissosierer også. Hvis jeg får medhold i klagesaken tror jeg, jeg avslutter all behandling, inkludert depotmedisinen, er dette lurt? Håper på svar Anonymous poster hash: 1961c...cf8 Det er jo ikke noe lurt å slutte med medisiner når du er under tvang, du trenger hjelp til å tenke fornuftig så ta imot den hjelpen du kan få. 0 Siter
Inner self Skrevet 23. januar 2014 Skrevet 23. januar 2014 (endret) Du er tvangsmedisinert for en lidelse som fikk deg voldelig...... Og du føler skyld? Høres ut som om det åpenbare ville da være å fortsette med medisin som gjør deg frisk..... Slik at du ikke slår noen i psykose igjenn. Det er det som er å ta ansvar heller enn å bli straffet. Endret 23. januar 2014 av Inner self 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.