Gjest Skrevet 27. januar 2014 Skrevet 27. januar 2014 .. At når det skjer vanskelige ting rundt deg så blir du litt ute av lage emosjonelt? Blir du ambivalent og ikke alltid enig med deg selv om hva som er riktig å gjøre og forholde seg til det på? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 Skrevet 28. januar 2014 Det er vel normalt.Anonymous poster hash: 98a9c...c17 0 Siter
laban Skrevet 28. januar 2014 Skrevet 28. januar 2014 Jeg synes det høres ganske vanlig ut. Spesielt den biten med at man kan være i tvil om hva som er riktig reaksjon. Men det kommer jo litt an på graden av alt - f.eks. hvor vanskelige ting det er snakk om før man føler seg "ute av lage". Eller hvor nært "rundt deg" betyr - noen ganger kan det være riktig å la være å reagere, og heller la de direkte involverte ordne opp selv.Skjer det noe veldig alvorlig, er det noen som reagerer med å bli helt "avskrudd" emosjonelt, så lenge situasjonen er akutt. Så kommer reaksjonen senere. 0 Siter
påskelilje Skrevet 28. januar 2014 Skrevet 28. januar 2014 Jeg synes det høres ganske vanlig ut. Spesielt den biten med at man kan være i tvil om hva som er riktig reaksjon. Men det kommer jo litt an på graden av alt - f.eks. hvor vanskelige ting det er snakk om før man føler seg "ute av lage". Eller hvor nært "rundt deg" betyr - noen ganger kan det være riktig å la være å reagere, og heller la de direkte involverte ordne opp selv. Skjer det noe veldig alvorlig, er det noen som reagerer med å bli helt "avskrudd" emosjonelt, så lenge situasjonen er akutt. Så kommer reaksjonen senere. Veldig enig. Jeg har merket det på meg selv når det har skjedd alvorlige ting i mitt liv, så skrur jeg liksom av følelsene og handler veldig rasjonelt og korrekt, og så får jeg gjerne en reaksjon med enorm utmattelse etterpå. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 28. januar 2014 Skrevet 28. januar 2014 Jada, alle unntatt NHD har det sånn. 0 Siter
slabbedask Skrevet 28. januar 2014 Skrevet 28. januar 2014 Jada, alle unntatt NHD har det sånn. Du glemte Gud. Alle unntatt NHD og Gud har det slik. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 28. januar 2014 Skrevet 28. januar 2014 Satan, at jeg kunne glemme Gud! Nå kommer jeg til helvete... 0 Siter
tonie Skrevet 28. januar 2014 Skrevet 28. januar 2014 Tror nok selv de to har det sånn av og til. De går bare ikke rundt og spør om det er normalt, for de vet at det er det. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 28. januar 2014 Skrevet 28. januar 2014 Tror nok selv de to har det sånn av og til. De går bare ikke rundt og spør om det er normalt, for de vet at det er det. Hei! Nettopp pusekatt:-) Er de to : Gud og NHD eller Satan og Nhd eller Satan og Gud? Jeg tror Satan og Gud. For NHD er jo alt for uskyldig og i sin egen lille verden. hww og nhd, tror jeg passer bra i sine usataniske og ugudelige verdener. Ateister passer bedre med religiøse enn de først tenker. Jeg har både satan og gud i meg og det gjør meg ekte tror jeg. Jeg gjør beregninger som Gud og jeg skyter som Satan, og jeg liker min egen ekthet selv når den faller, og feiler og lager rabalder. Egentlig passer ateister og autister, hør som de rimer, de er egentlig er radarpar, Men av og til vet ikke autister og i vertfall ikke psykiatere hva de trenger og hvor deilig det bare er å være hel og autentisk og huleboer, og nær og varm og ærlig, man lar seg lure ev det ene eller det andre.. Ateistiske psykiatere lar seg lure: av seg selv. Autistiske vitenskapskvinner lar seg lure: av seg selv. Sukk 0 Siter
FGT Skrevet 1. februar 2014 Skrevet 1. februar 2014 .. At når det skjer vanskelige ting rundt deg så blir du litt ute av lage emosjonelt? Blir du ambivalent og ikke alltid enig med deg selv om hva som er riktig å gjøre og forholde seg til det på? Ja jeg kan ha det slik 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.