Norknight Skrevet 30. januar 2014 Skrevet 30. januar 2014 https://www.angst-depresjon.no/ Synes slike sider er meget farlige.Når man om natten står på stupet og gråter fordi man er alene og ingen vil eller kan hjelpe deg,hjelper det lite at noen står 20 meter unna og sier at de har en lommelykt,om den ikke er tent.Hei du,jeg har en paraply og ett pledd også.Men det regner og blåser,så paraplyen hadde vrengt seg,og pleddet hadde blåst bort.Nei,jeg hopper heller,det er jo så fort gjort,bare 5 sekunder og så splash!.Problemet er bare at ikke alle dør med en gang.Treffer du ikke en sten med hodet eller hjertet,kan du leve i 10 minutter eller 60 minutter.Å være lam resten av livet er nesten værre,Om livet er 1 år eller mer. Menneskelig kontrakt er eneste løsningen.Er det derfor det er så mange homofile og lesbiske? Så mange av oss er så dypt såret av kjærligheten så vi forsøker en annen type varm god kropp som både er snill og holder oss varme i mørket,når det regner og stormer ute? Vi er kanskje mye mer skjøre enn vi tror? Vi tåler mye mindre motgang når livet starter vondt? Ødelegges ett barn,ødelegges hele mennesket for resten av det livet. :-( 0 Siter
slabbedask Skrevet 30. januar 2014 Skrevet 30. januar 2014 Er det derfor det er så mange homofile og lesbiske? Den teorien har jeg ikke hørt for... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 Skrevet 30. januar 2014 Ja det beste er at noen andre hjelper deg til å bli varm, men hvis det ikke er noen slik person, så er man nødt til å lære seg å få fyr på bålet på egenhånd, det er et bedre alternativ enn å hoppe, og det er kanskje det en sånn bok hjelper med? ikke vet jeg Ang homofile så er ca 5% av verdens befolkning født homofile, det har ingenting å gjøre med menneskelig kontakt å gjøre, men indirekte så blir noen mennesker (muslimske land hovedsakelig i dag) presset av mennesker rundt seg til å late som at de ikke er homofile og ikke leve ut legningen sin (men de er fortsatt homofile) Anonymous poster hash: 08de4...ae7 0 Siter
ISW Skrevet 30. januar 2014 Skrevet 30. januar 2014 Vet ikke hvor mange ganger jeg må gjenta det, men å "hoppe" er ALDRI løsningen. Jeg har en kamerat som har et tvangspreget forhold til dating. Han MÅ alltid ha noen i "kikkerten", hvis ikke skaper det masse angst og depresjon. Det lever sikkert en million single i Norge og halvparten har neppe noen i kikkerten, og de lever godt med det. Du må være mer løsningsorientert enn å bare tenke ut hvordan du skal dø. For i døden har du ingenting å hente. Hvis du ikke vil være ensom, så må du gjøre noe for å komme ut av ensomheten. Ellers kan du prøve å leve livet ditt alene, og finne meningen i det. Poenget er å skape mening i noe du opplever meningsløst. Poenget er revolusjon mot meningsløsheten. Svaret er ikke å ta livet sitt. 0 Siter
laban Skrevet 31. januar 2014 Skrevet 31. januar 2014 https://www.angst-depresjon.no/ Synes slike sider er meget farlige.(...) Menneskelig kontrakt er eneste løsningen. Er det derfor det er så mange homofile og lesbiske?Du må ta det for det det er - en reklameside som vil ha deg til å kjøpe en bok for å bli kvitt alle problemer. Andre reklamer vil ha deg til å spise merkelig kost eller bruke skjønnhets- og hygieneprodukter for å bli kvitt alle problemer. Det er sannsynligvis ikke "meget farlig" å bli lurt av dem, men det er billigst å gjennomskue dem.Jeg tror de færreste homofile og lesbiske vil si at de ble det etter først å ha prøvd ut heterofilt samliv og blitt skuffet over så mange partnere at de derfor byttet side. Det er flest å velge mellom på heteromarkedet også 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.