Gjest Skrevet 6. februar 2014 Skrevet 6. februar 2014 Jeg var sykmeldt et par ganger altså, men .. det var jo alltid like ille å komme tilbake, så det hjalp ikke stort, og jeg var jo bare lærling, var ikke så mye penger å tape, og bare vanskeligere imot evt fagbrev om jeg kun var sykmeldt.. Vurderte dere ikke andre jobber når du flere ganger var sykemeldt og dere visste at jobben var årsaken til at du ble syk, istedenfor å gå tilbake igjen? Du kan se etter andre jobber selv om du er sykemeldt. 0 Siter
Sillicious Skrevet 6. februar 2014 Skrevet 6. februar 2014 Vurderte dere ikke andre jobber når du flere ganger var sykemeldt og dere visste at jobben var årsaken til at du ble syk, istedenfor å gå tilbake igjen? Du kan se etter andre jobber selv om du er sykemeldt. Jeg hadde en ekstrajobb ved siden, jobbet der på fulltid imens jeg var sykmeldt. Deltid ellers Men kunne ikke bli der, for jeg var ansatt som "ferievikar" egentlig og de hadde ikke plass til flere fast ansatte. Så derfor funket ikke det .. Men nå er jo ikke tråden her om meg da, jeg bare nevnte at jeg fikk det bedre da jeg sluttet i jobben jeg ikke trivdes.. 0 Siter
Gjest Skrevet 6. februar 2014 Skrevet 6. februar 2014 Jeg hadde en ekstrajobb ved siden, jobbet der på fulltid imens jeg var sykmeldt. Deltid ellers Men kunne ikke bli der, for jeg var ansatt som "ferievikar" egentlig og de hadde ikke plass til flere fast ansatte. Så derfor funket ikke det .. Men nå er jo ikke tråden her om meg da, jeg bare nevnte at jeg fikk det bedre da jeg sluttet i jobben jeg ikke trivdes.. Selv om ikke tråden i utgangspunktet handlet om deg, så tror jeg mye av dette er nyttig informasjon for ts i det hun spør om. Både du, jeg og trådstarter har hatt en vanskelig jobbsituasjon. Mens du til slutt valgte å si opp selv, og prøve å finne jobb på egenhånd, så visste jeg at jeg ville få store problemer med å klare det, så jeg ble sykemeldt og følgte et opplegg sammen med nav. Trådstarter må tenke seg godt om hvis hun sier opp på grunn av hun blir syk av jobben. Og med din, min og andres erfaringer, og en diskusjon med legen om det, så har hun større mulighet til å se hva som er best for seg selv. Håper du snart lykkes i jobbsøkingen 0 Siter
Sillicious Skrevet 6. februar 2014 Skrevet 6. februar 2014 Selv om ikke tråden i utgangspunktet handlet om deg, så tror jeg mye av dette er nyttig informasjon for ts i det hun spør om. Både du, jeg og trådstarter har hatt en vanskelig jobbsituasjon. Mens du til slutt valgte å si opp selv, og prøve å finne jobb på egenhånd, så visste jeg at jeg ville få store problemer med å klare det, så jeg ble sykemeldt og følgte et opplegg sammen med nav. Trådstarter må tenke seg godt om hvis hun sier opp på grunn av hun blir syk av jobben. Og med din, min og andres erfaringer, og en diskusjon med legen om det, så har hun større mulighet til å se hva som er best for seg selv. Håper du snart lykkes i jobbsøkingen Ah, selvfølgelig. Jeg ser den! Jeg håper isåfall TS finner ut av det og tenker seg nøye om. Takk for det! Må bare spørre, ble det du fant deg jobb gjennom oppleget med NAV? Jeg har stått på Dagpenger i et år nå, og nå har jeg søkt om AAP (pga angst og sykdom jeg har utviklet i mellomtiden), spent hvordan det går. Trenger virkelig hjelp til å komme tilbake i arbeid igjen nå. 0 Siter
Gjest Skrevet 6. februar 2014 Skrevet 6. februar 2014 Ah, selvfølgelig. Jeg ser den! Jeg håper isåfall TS finner ut av det og tenker seg nøye om. Takk for det! Må bare spørre, ble det du fant deg jobb gjennom oppleget med NAV? Jeg har stått på Dagpenger i et år nå, og nå har jeg søkt om AAP (pga angst og sykdom jeg har utviklet i mellomtiden), spent hvordan det går. Trenger virkelig hjelp til å komme tilbake i arbeid igjen nå. Jeg stod på for å få jobb selv. Men jeg fikk både kompetanseheving og mye god støtte fra nav. Var heldig med saksbehandleren. Hvis jeg ikke hadde fått den gode støtten fra nav, lege og psykolog så er det ikke sikkert jeg ville vært i arbeid i dag. Hvis du får innvilget AAP så går jeg ut fra at du vil få mye mer støtte fra nav for å komme i arbeid. Og de vil sannsynligvis ta mye mer hensyn til helsen din. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.