Gå til innhold

Vil jeg aldri bli kvitt dette?

Anbefalte innlegg

PandaAmanda
Skrevet

(...) Og til Panda Amanda: masse lykke til videre. Jeg er sikker på at du vil nå langt, du er på vei :)

Ps. Bruk målestokken din, ikke glem den. Den er gull verd :)

Takk, det samme til deg!

Ikke gi deg, du startet denne prosessen fordi du har et håp om at det finnes et bedre svar der ute...

:)

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• PandaAmanda

12

• XbellaX

8

• AnonymBruker

5

Skrevet (endret)

Takk, det samme til deg!

Ikke gi deg, du startet denne prosessen fordi du har et håp om at det finnes et bedre svar der ute...

:)

... Endret av hww
PandaAmanda
Skrevet

...

Det å høre at andre finner måter å håndtere utfordringer på som en selv sliter med kan være inspirerende og til god hjelp. Men det kan også være nedslående fordi det fort treffer en midt i selvforakten. "Det må jo være noe galt med MEG siden jeg ikke får til dette!"

Hvis du opplever det sånn nå så har jeg én utfordring til deg:

Prøv å VELGE å ikke lytte til de fordømmende stemmene. Ikke forvent at du skal føle deg noe annerledes enn ellers, men våg å velge deg ut av den sirkelen du virrer rundt og rundt i. Skjær ut av den, selv om du ikke helt vet hvor du skal. Om du kommer ut og oppdager at du skulle ha gått til venstre der du gikk til høyre så gjør ikke det noe - man kan snu seg. Det viktigste er å bryte det destruktive mønsteret av selvforakt og dømming av seg selv.

Våg å velge noe annet selv om det ikke nødvendigvis føles trygt og riktig.

Jeg tror man må tørre å velge før man kan erfare å føle.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...