Gå til innhold

Er det lov å være skuffet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har nok rett, skal ta det opp i morgen. Tusen takk for svar :rolleyes:

Anonymous poster hash: 3ad3d...a08

Bruk skuffelsen i dag til å få i gang samtaler om hvordan dere kan jobbe videre. Dersom den manglende kommunikasjonen er noe som plager deg, så fokuser på det. Siden psykiateren nå i alle fall foreløpig har konkludert med at han ikke tror endret medisinering er løsningen, så kan det kanskje få de andre til å vurdere hvilke andre tiltak som kan være aktuelle.

Skrevet

Bruk skuffelsen i dag til å få i gang samtaler om hvordan dere kan jobbe videre. Dersom den manglende kommunikasjonen er noe som plager deg, så fokuser på det. Siden psykiateren nå i alle fall foreløpig har konkludert med at han ikke tror endret medisinering er løsningen, så kan det kanskje få de andre til å vurdere hvilke andre tiltak som kan være aktuelle.

Den manglende kommunikasjonen frustrerer meg og det samme gjør følelsen av å ikke bli forstått. Hadde bare et lite håp om at medisiner skulle kunne hjelpe meg litt i gang, vanskelig å holde fokus og motivasjon på egenhånd når ting går i mot meg og verden føles for vanskelig å leve i...

Skrevet

Den manglende kommunikasjonen frustrerer meg og det samme gjør følelsen av å ikke bli forstått. Hadde bare et lite håp om at medisiner skulle kunne hjelpe meg litt i gang, vanskelig å holde fokus og motivasjon på egenhånd når ting går i mot meg og verden føles for vanskelig å leve i...

Det er alltid vanskelig å miste håp, slik du gjorde i dag.  Jeg synes du skal snakke gjennom også temaet medisinering med dine øvrige behandlere, slik at dere kan finne ut om du har blitt forstått på en adekvat måte av psykiateren eller ikke. Prøv å bruke skuffelsen til å få sagt ting ekstra tydelig.

Skrevet

Det er alltid vanskelig å miste håp, slik du gjorde i dag.  Jeg synes du skal snakke gjennom også temaet medisinering med dine øvrige behandlere, slik at dere kan finne ut om du har blitt forstått på en adekvat måte av psykiateren eller ikke. Prøv å bruke skuffelsen til å få sagt ting ekstra tydelig.

Takk for godt råd. Skal prøve å snu skuffelsen til noe konstruktivt. Må også trene litt på å uttrykke meg bedre/tydeligere slik at jeg får formidlet hva jeg føler og hva jeg tenker, uten å legge noe i mellom. Motivasjon, håp og utholdenhet er ikke min sterkeste side når ting er vanskelig, gir lett opp når jeg blir skuffet, fortvilet og såret.    

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...