AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 Skrevet 7. februar 2014 Dette hevder NRK de har rett i.. Det blåser iallefall opp antal alvorlig sinnslidende mordere. Ikke så rart, når dyssosial ofte er en kriminelt belastet gruppe... Så er det god journalistikk å regne drap begått av dyssosiale personer som drap begått av "alvorlig sinnslidende?" Jeg tenker spesielt på att det er jo ikke vanlig å behandle dyssosial lidelse på asyl, og de blir jo ikke dømt til tvunget psykisk helsevern, men snarere fengsel og forvaring.... Anonymous poster hash: 99be5...cd7 0 Siter
slabbedask Skrevet 7. februar 2014 Skrevet 7. februar 2014 Den er vel helst alvorlig for andre. 0 Siter
FGT Skrevet 7. februar 2014 Skrevet 7. februar 2014 (endret) Dette hevder NRK de har rett i.. Det blåser iallefall opp antal alvorlig sinnslidende mordere. Ikke så rart, når dyssosial ofte er en kriminelt belastet gruppe... Så er det god journalistikk å regne drap begått av dyssosiale personer som drap begått av "alvorlig sinnslidende?" Jeg tenker spesielt på att det er jo ikke vanlig å behandle dyssosial lidelse på asyl, og de blir jo ikke dømt til tvunget psykisk helsevern, men snarere fengsel og forvaring.... Anonymous poster hash: 99be5...cd7 Jeg trodde den type tilstand som du beskriver over, er mer i retning av psykopati eller asosial PF. Forresten det var ikke dyssosial jeg tenkte på, men dysfunksjonell PF de kalte det Endret 7. februar 2014 av FGT 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.