AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 Skrevet 8. februar 2014 Er avhengig av Imovane har brukt 11.25 mg hver kveld, ca 3 pakker x 30 på uten stopp.. Nå sier alle legene stopp og jeg får ikke utskrevet mer.. Ingen sier hvordan jeg skal slutte.. Jeg _må_ jo, men allikevel.. Har kun 4 igjen.. Hvordan bør jeg gå frem slik å slutte på de få...? Takknemlig for svar. Anonymous poster hash: 71aca...09b Anonymous poster hash: 71aca...09b 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. februar 2014 Skrevet 8. februar 2014 I ditt sted ville jeg brukt 3,75 mg de neste 8 kveldene. Dessuten bør du ha realistiske forventninger til at det kommer til å koste ubehag. Til gjengjeld kan du trøste deg med at i livet går det best for de som er villige til å ta på seg ubehag for å nå mål. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 Skrevet 8. februar 2014 I ditt sted ville jeg brukt 3,75 mg de neste 8 kveldene. Dessuten bør du ha realistiske forventninger til at det kommer til å koste ubehag. Til gjengjeld kan du trøste deg med at i livet går det best for de som er villige til å ta på seg ubehag for å nå mål. Tusen takk for svar NHD. Jeg skal følge ditt råd. Fortsatt god helg! Anonymous poster hash: 71aca...09b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 Skrevet 8. februar 2014 Det er lettest å slutte når du har gått tom. Nesten bare å gi opp om du har mer liggende, for det er litt for behagelig å tenke at det bare er å ta en Imovane til, så får man ta sorgene dagen etter. Anonymous poster hash: 832a4...831 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.