Gå til innhold

NHD/ Hjelp nå sier legen at nok er nok (Imovane)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er avhengig av Imovane har brukt 11.25 mg hver kveld, ca 3 pakker x 30 på uten stopp.. Nå sier alle legene stopp og jeg får ikke utskrevet mer.. Ingen sier hvordan jeg skal slutte.. Jeg _må_ jo, men allikevel..

Har kun 4 igjen.. Hvordan bør jeg gå frem slik å slutte på de få...?

Takknemlig for svar.

Anonymous poster hash: 71aca...09b

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

I ditt sted ville jeg brukt 3,75 mg de neste 8 kveldene.

Dessuten bør du ha realistiske forventninger til at det kommer til å koste ubehag.

Til gjengjeld kan du trøste deg med at i livet går det best for de som er villige til å ta på seg ubehag for å nå mål.

Skrevet

I ditt sted ville jeg brukt 3,75 mg de neste 8 kveldene.

Dessuten bør du ha realistiske forventninger til at det kommer til å koste ubehag.

Til gjengjeld kan du trøste deg med at i livet går det best for de som er villige til å ta på seg ubehag for å nå mål.

Tusen takk for svar NHD. Jeg skal følge ditt råd.

Fortsatt god helg!

Skrevet

Det er lettest å slutte når du har gått tom. Nesten bare å gi opp om du har mer liggende, for det er litt for behagelig å tenke at det bare er å ta en Imovane til, så får man ta sorgene dagen etter.

Anonymous poster hash: 832a4...831

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...