AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 Skrevet 9. februar 2014 er d normalt å få en helt annen lukt når an drikker alkohol? lukten kommer hver gang jeg jeg drikke mer enn 5 øl, og når jeg er småparanoid!! Lukter ikke vondt, men det er en lukt jeg ellers ikke har luktet. hører også noen lyder jeg vanligvis ikke hører ( og jeg hører ALT, er veldig sensitiv med lyder. spes lyder andre ikke tenker over, smålyder! de gjør meg gal! blir skikkelig irriter/sinna av så lyder) men dette er lyder jeg som regel ikke hører ellers, OK noen ganger da.. men jeg hører ting i veggene, i rom jeg ikke er i. og det er ikke noen der når jeg sjekker. jeg hører noen snakker til meg, det er i hodet mitt, men det er ikke meg.... går rundt med kniv, usikker jeg skal bruke den på meg selv eller finne hva eller hvem som plager meg... Anonymous poster hash: 89aad...a7d 0 Siter
mrxx Skrevet 9. februar 2014 Skrevet 9. februar 2014 Jeg tror ikke du skal drikke over 5 øl, kanskje vurdere å legge drikkingen på hylla. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 9. februar 2014 Skrevet 9. februar 2014 er d normalt å få en helt annen lukt når an drikker alkohol? lukten kommer hver gang jeg jeg drikke mer enn 5 øl, og når jeg er småparanoid!! Lukter ikke vondt, men det er en lukt jeg ellers ikke har luktet. hører også noen lyder jeg vanligvis ikke hører ( og jeg hører ALT, er veldig sensitiv med lyder. spes lyder andre ikke tenker over, smålyder! de gjør meg gal! blir skikkelig irriter/sinna av så lyder) men dette er lyder jeg som regel ikke hører ellers, OK noen ganger da.. men jeg hører ting i veggene, i rom jeg ikke er i. og det er ikke noen der når jeg sjekker. jeg hører noen snakker til meg, det er i hodet mitt, men det er ikke meg.... går rundt med kniv, usikker jeg skal bruke den på meg selv eller finne hva eller hvem som plager meg... Anonymous poster hash: 89aad...a7d Hei! Hvis det er i hodet ditt så er det deg. Du kan bare gjøre en ting fornuftig siden du er så bevisst så mye, ikke drikk! 0 Siter
slabbedask Skrevet 9. februar 2014 Skrevet 9. februar 2014 er d normalt å få en helt annen lukt når an drikker alkohol? Nei. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.