Gå til innhold

lukt og lyder??

Anbefalte innlegg

Skrevet

er d normalt å få en helt annen lukt når an drikker alkohol? lukten kommer hver gang jeg jeg drikke mer enn 5 øl, og når jeg er småparanoid!! Lukter ikke vondt, men det er en lukt jeg ellers ikke har luktet.  

hører også noen lyder jeg vanligvis ikke hører ( og jeg hører ALT, er veldig sensitiv med lyder. spes lyder andre ikke tenker over, smålyder! de gjør meg gal! blir skikkelig irriter/sinna av så lyder) men dette er lyder jeg som regel ikke hører ellers, OK noen ganger da.. men jeg hører ting i veggene, i rom jeg ikke er i. og det er ikke noen der når jeg sjekker. jeg hører noen snakker til meg, det er i hodet mitt, men det er ikke meg.... går rundt med kniv, usikker  jeg skal bruke den på meg selv eller finne hva eller hvem som plager meg...

Anonymous poster hash: 89aad...a7d
Skrevet

Jeg tror ikke du skal drikke over 5 øl, kanskje vurdere å legge drikkingen på hylla.

Skrevet

er d normalt å få en helt annen lukt når an drikker alkohol? lukten kommer hver gang jeg jeg drikke mer enn 5 øl, og når jeg er småparanoid!! Lukter ikke vondt, men det er en lukt jeg ellers ikke har luktet.  

hører også noen lyder jeg vanligvis ikke hører ( og jeg hører ALT, er veldig sensitiv med lyder. spes lyder andre ikke tenker over, smålyder! de gjør meg gal! blir skikkelig irriter/sinna av så lyder) men dette er lyder jeg som regel ikke hører ellers, OK noen ganger da.. men jeg hører ting i veggene, i rom jeg ikke er i. og det er ikke noen der når jeg sjekker. jeg hører noen snakker til meg, det er i hodet mitt, men det er ikke meg.... går rundt med kniv, usikker  jeg skal bruke den på meg selv eller finne hva eller hvem som plager meg...

Anonymous poster hash: 89aad...a7d

Hei!

Hvis det er i hodet ditt så er det deg.

Du kan bare gjøre en ting fornuftig siden du er så bevisst så mye, ikke drikk!

Skrevet

er d normalt å få en helt annen lukt når an drikker alkohol? 

Nei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...