Gå til innhold

jeg kan delvis mane frem dårlige mager på mennesker og dyr

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en tendens til å føle på meg når noen skal spy eller noe sånt. jeg hadde en gang en ekkel følelse som var så sterk at hver gang lillebroren min hostet så gikk jeg å gjemte meg, for jeg følte på meg at han var på vei til å få spysyken. og dagen etterpå fikk han det jaggu meg også. derfor må jeg som regel ha høyre kroppsside vendt mot mennesker, for ellers kan de bli dårlige. jeg må ikke ha venstre kroppsdel nerri personen når han/hun er syk og kan spy for da kan jeg mane frem oppkast. jeg føler meg synsk avogtil også. en gang såg jeg at en mann kom til å vise fing til meg og så gjorde han det også. jeg liker disse tankene. jeg kan også mane frem sinne hos dyr. jeg ler når jeg sitter å skriver dette, for jeg vet det høres kanskje teit ut, men sån er det bare. jeg er en magnet for sinte dyr og mennesker, selvom jeg oppfører meg eksemplarisk, så går nesten alt galt ofte. hvorfor har jeg det sån?

Anonymous poster hash: 51c16...af3
Skrevet

Prøv å sende gode energier til folk i nærheten, det _kan_ hjelpe.

Skrevet

Hva er gode energier?

Anonymous poster hash: dc896...937

Skrevet

Dette høres ganske psykt ut. Søk hjelp!

Anonymous poster hash: aca07...3cf

Skrevet

jeg har en tendens til å føle på meg når noen skal spy eller noe sånt. jeg hadde en gang en ekkel følelse som var så sterk at hver gang lillebroren min hostet så gikk jeg å gjemte meg, for jeg følte på meg at han var på vei til å få spysyken. og dagen etterpå fikk han det jaggu meg også. derfor må jeg som regel ha høyre kroppsside vendt mot mennesker, for ellers kan de bli dårlige. jeg må ikke ha venstre kroppsdel nerri personen når han/hun er syk og kan spy for da kan jeg mane frem oppkast. jeg føler meg synsk avogtil også. en gang såg jeg at en mann kom til å vise fing til meg og så gjorde han det også. jeg liker disse tankene. jeg kan også mane frem sinne hos dyr. jeg ler når jeg sitter å skriver dette, for jeg vet det høres kanskje teit ut, men sån er det bare. jeg er en magnet for sinte dyr og mennesker, selvom jeg oppfører meg eksemplarisk, så går nesten alt galt ofte. hvorfor har jeg det sån?

Anonymous poster hash: 51c16...af3

Og dette synes du høres helt normalt ut? Dette er nok bare vissvass og noe som kun er sant inne i ditt hode. Søk hjelp, om du ikke liker å ha det sånn da. Men det stemmer ikke, det er bare noe du tror.

Skrevet

Hva er gode energier?

Gode tanker har gode energier f.eks. Og gode fantasaier.

Skrevet

Hvordan "sender" man gode energier til folk i nærheten?

Skrevet

Hvordan "sender" man gode energier til folk i nærheten?

Man kan sende gode tanker eller ha gode fantasier, fantasi er ikke bare tull. Man kan motta høyere og gode energier/lys gjennom hodet, og sende det videre gjennom hendene.

Skrevet

Man kan sende gode tanker eller ha gode fantasier, fantasi er ikke bare tull. Man kan motta høyere og gode energier/lys gjennom hodet, og sende det videre gjennom hendene.

Det tror jeg ikke man kan...

Skrevet

Hver sin tro ;)

Skrevet

Ikke jeg heller. Det er mitt inntrykk at de som snakker om å motta/ formidle positiv energi gjerne er de som sliter en del selv innimellom, og det er ikke spesielt logisk egentlig...

Skrevet

Korrelerer ikke slike tanker ofte med schizofreni og psykose? 

Skrevet

Ikke jeg heller. Det er mitt inntrykk at de som snakker om å motta/ formidle positiv energi gjerne er de som sliter en del selv innimellom, og det er ikke spesielt logisk egentlig...

Det er mitt inntrykk også. Den mest skremmende mannen jeg noensinne har møtt snakket en hel del om positive energier, og laget seg mange rare fantasier basert på energier han mente å motta. 

Skrevet

Jo.

Skrevet

Nei.

Skrevet

Nei.

Mener å ha lest at NHD skrev noe om alternative mennesker og psykisk sykdom en gang. 

Skrevet

Mener å ha lest at NHD skrev noe om alternative mennesker og psykisk sykdom en gang. 

Det er nok en ganske stor sammenheng der da.

Anonymous poster hash: aca07...3cf

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...