Gå til innhold

jeg skal til psykiater i morgen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

hjelpevergen min sier jeg skal rett inn til psykiatrien i morgen. jeg føler meg helt frisk. jeg har ikke noe serlig med vrangforestillinger, og jeg tar medisinene. jeg har heller ikke hallusinasjoner. hvordan kan jeg være sjuk når jeg ikke har psykose? jeg har ikke depresjon heller.

Skrevet

jeg har nemlig lest mye om psykose, og jeg tror at når man leser om psykose så kan man umulig få psykose, eller er det bare tull?

Skrevet

Er det du som skriver om king julien og din mor som vil ha deg innlagt? Vær glad du har folk rundt deg som bryr seg og et hjelpeapparat som fungerer. Lykke til hos psykiateren :)

Hvis ikke u tror du er syk har du lite selvinnsikt. King julien eksisterer ikke.

Skrevet

Er det du som skriver om king julien og din mor som vil ha deg innlagt? Vær glad du har folk rundt deg som bryr seg og et hjelpeapparat som fungerer. Lykke til hos psykiateren :)

Hvis ikke u tror du er syk har du lite selvinnsikt. King julien eksisterer ikke.

takk. jeg vet at han ikke er levende, men han er der på en måte fordetom på bildet. han passer på meg når jeg er syk.

Skrevet

takk. jeg vet at han ikke er levende, men han er der på en måte fordetom på bildet. han passer på meg når jeg er syk.

Godt du føler en trygghet pga bildet, men hvis han passer på deg når du er syk og han er der nå betyr vel det at du er syk.

Skrevet

Godt du føler en trygghet pga bildet, men hvis han passer på deg når du er syk og han er der nå betyr vel det at du er syk.

han er der alltid og passer på meg når jeg har influensa eller omgangssyke eller noe sånn sykdom. jeg har bildet hengene på soverommet mitt.

Skrevet

han er der alltid og passer på meg når jeg har influensa eller omgangssyke eller noe sånn sykdom. jeg har bildet hengene på soverommet mitt.

Ok, fint at bildet gjør deg trygg. Symbolske ting er en god ting.

Skrevet

jeg har også det sån at jeg må lete etter tankene jeg ikke finner, og jeg vet jeg ofte oppfører meg rart men kan ikke styre det helt. men når det er en god ting, da slipper jeg å gå til psykiater?

Skrevet

jeg har også det sån at jeg må lete etter tankene jeg ikke finner, og jeg vet jeg ofte oppfører meg rart men kan ikke styre det helt. men når det er en god ting, da slipper jeg å gå til psykiater?

Gå til psykiateren du, han er ikke farlig. Er sikker på at han er der for å hjelpe deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...